Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Rubin Beef: Producenci polskiej wołowiny muszą zacząć się cenić

- Skupiamy się na inwestowaniu w markę polskiej wołowiny, bo niestety jako producenci z Polski kojarzymy się głównie z niską ceną. A to przekłada się w dłuższej perspektywie na zwolnienie rozwoju sektora oraz znikomym inwestowaniu np. w hodowlę - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o.

Rubin Beef: Producenci polskiej wołowiny muszą zacząć się cenić
Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o., fot. mat. pras.

Piotr Mikulec jest dużym optymistą jeżeli chodzi  o rozwój branży wołowej w Polsce.

- Czeka nas jednak bardzo dużo pracy, między innymi stworzenia dobrej marki polskiej wołowinie poprzez stałe podnoszenie i doskonalenie procesów produkcyjnych. No i musimy w końcu zacząć się cenić. Naszą cegiełką w budowaniu marki polskiej wołowiny jest Rubin Grading Standards™, pierwszy w Europie system klasyfikacji wołowiny, który jest bardzo ceniony wśród naszych klientów - dodaje.

Prezes Rubin Beef zauważa, że spożycie wołowiny w Polsce powoli, ale jednak rośnie.

- Polacy mają coraz większą wiedzę na temat wołowiny, którą zdobywają dzięki podróżom, podczas których mogą skosztować najlepszych steaków w restauracjach w różnych zakątkach świata. Większa świadomość sprawia, że podobnych doznań kulinarnych poszukują również na naszym rodzimym rynku. Niestety nie zawsze jest to możliwe - mówi.

Zdaniem Mikulca niektórzy producenci wołowiny coraz więcej uwagi poświęcają marketingowi i reklamie, zamiast jakości oferowanych produktów.

- Widzimy coraz ładniejsze opakowania, większą liczbę produktów w lodówkach. Wciąż jednak brakuje gwarancji ze strony producenta jeżeli chodzi o jakość mięsa. Dlatego raz uda nam się kupić naprawdę dobry kawałek wołowiny w supermarkecie, a następnym razem już nie. Jak wiemy ten brak precyzji nie pozwoli na wzrost sprzedaży, ponieważ zniechęcony konsument nie dokonana tego samego zakupu drugi raz. Zły steak powoduje utratę około 20 potencjalnych klientów, a to naprawdę dużo. Dlatego podjęliśmy działania i wprowadziliśmy system klasyfikacji Rubin Grading Standards™, który pozwala nam na precyzyjną ocenę każdego kawałka mięsa - dodaje.

Prezes Rubin Beef przyznaje, że w najbliższych latach firma nie planuje inwestycji w zwiększenie mocy produkcyjnej.

- Skupiamy się na inwestowaniu w markę polskiej wołowiny, bo niestety jako producenci z Polski kojarzymy się głównie z niską ceną. A to przekłada się w dłuższej perspektywie na zwolnienie rozwoju sektora oraz znikomym inwestowaniu np. w hodowlę. W chwili obecnej w naszych zakładach pracuje blisko 200 osób. Nasi pracownicy są naszą dumą i siłą, dlatego od lat pracujemy z tymi samymi fachowcami - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rubin Beef RSS ALERT    /    Piotr Mikulec RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2019 RSS ALERT    /    spożycie wołowiny RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    mięso wołowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.196.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.