Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Rubin Beef: Wciąż optymistycznie patrzymy na rozwój marki polskiej wołowiny

- Pomimo kryzysu wciąż optymistycznie patrzymy na rozwój marki polskiej wołowiny. Jednak aktualna sytuacja wymaga dużych zmian w wewnętrznych i państwowych procedurach oraz w sposobie myślenia producentów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o.

Rubin Beef: Wciąż optymistycznie patrzymy na rozwój marki polskiej wołowiny
Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o., fot. mat. pras.

W ocenie Piotra Mikulca sytuacja, która dotknęła polską wołowinę, na pewno zmusi polskich producentów i dostawców do inwestycji w jakość oraz bezpieczeństwo żywności.

Co powinno się zmienić?

- Niestety wciąż jako producenci z Polski kojarzymy się głównie z niską ceną, co przekłada się na spowolnienie rozwoju całego sektora oraz brak inwestycji niektórych producentów, m.in. w proces produkcji, bezpieczeństwo czy hodowlę. O polskich wołowinie powinniśmy myśleć jako o jednej, wspólnej marce. Dzięki stałemu podnoszeniu i doskonaleniu procesów produkcyjnych, transportowych i dużemu zwróceniu uwagi na jakość oraz powtarzalność mięsa, mamy możliwość wyjścia na czołówkę europejskich producentów - wskazuje Mikulec.

Prezes Rubin Beef przekonuje, że priorytetem dla producentów mięsa wołowego oraz całego sektora FMCG powinna być analiza bezpieczeństwa żywności na każdym etapie produkcji.

- Wprowadzenie procesu śledzenia całego łańcucha pochodzenia mięsa oraz klasyfikacji wołowiny pozwoli na zestandaryzowanie jakości i zagwarantuje bezpieczeństwo każdego kawałka mięsa. My, jako producent wysokiej klasy wołowiny śledzimy cały proces żywnościowy tuszy – od hodowcy aż do talerza. Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy system klasyfikacji mięsa ze względu na stopień marmurkowatości, dojrzałości i tekstury mięsa oraz wieku biologicznego, a nie tylko na podstawie rasy krowy – Rubin Granding Standards™. Dzięki temu zapewniamy powtarzalność nie tylko tekstury czy smaku wołowiny, ale przede wszystkim jakości. Dlatego nasi klienci mają 100% pewność i zaufanie do naszych produktów - dodaje.

Mikulec przekonuje, że kryzys wizerunkowy polskiej wołowiny nie wpłynął negatywnie na zarządzaną przez niego spółkę.

- Od momentu powstania firmy Rubin Beef nieustannie inwestujemy w jakość oraz bezpieczeństwo produkowanej przez nas wołowiny. Dzięki temu nie odnotowaliśmy negatywnego wpływu na współprace z naszymi partnerami biznesowymi, wręcz przeciwnie – odnotowaliśmy wzrost zainteresowania naszą ofertą. Wszystkie nasze zakłady są pod stałym nadzorem Głównego Inspektoratu Weterynarii, czyli instytucji, która dokładnie bada i monitoruje cały proces m.in. poprzez badania przed i poubojowe, weryfikację łańcucha żywnościowego, która wykonywana jest przez Lekarzy Weterynarii, którzy znajdują w zakładzie podczas uboju - mówi.

więcej informacji:

Piotr Mikulec RSS ALERT    /    Rubin Beef RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    nielegalny ubój RSS ALERT    /    wołowina 2019 RSS ALERT    /    mięso wołowe RSS ALERT    /    bydło mięsne RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.