Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Rubin Beef: Wciąż optymistycznie patrzymy na rozwój marki polskiej wołowiny

Strona 2 z 2

Prezes Rubin Beef uzupełnia, że dzięki wszystkim państwowym i wewnętrznym procedurom, które są wdrożone w zakładach, firma ma pełną kontrolę nad całym procesem oraz zewnętrzne instytucje (Służby Weterynaryjne), które codziennie monitorują cały proces.

- Dodatkowo pobieramy niezliczoną liczbę prób na zawartość bakterii (takich jak np. salmonella i listeria) oraz antybiotyków. 70% dostaw ćwierci do rozbioru pochodzi z własnej ubojni działającej zgodnie z wszelkimi wymogami państwowymi oraz wewnętrznymi procedurami BRC, oraz HACCP. Zewnętrzni dostawcy muszą przejść pozytywny audyt zgodny z BRC, IFS oraz HACCP, ponieważ jedną z ich podstawowych funkcji jest pełna kontrola i śledzenie każdej sztuki bydła od hodowcy aż po talerz konsumentów oraz gwarancja jakości - mówi.

Piotr Mikulec jest optymistą jeśli chodzi o dalsze kształtowanie branży i polskiej marki wołowiny, pomimo kryzysu.

- Polscy producenci powinni myśleć o polskiej wołowinie jako jednej marce, o którą powinni wszyscy dbać. Dzięki wspólnym działaniom mającym na celu zwiększenia jakości i popularności polskiej wołowiny, wewnętrznym zaostrzeniom norm oraz stałemu odpowiadaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów, jesteśmy w stanie rozwinąć cały sektor - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Mikulec RSS ALERT    /    Rubin Beef RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    nielegalny ubój RSS ALERT    /    wołowina 2019 RSS ALERT    /    mięso wołowe RSS ALERT    /    bydło mięsne RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.