REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rusza kampania "Weź się za wołowinę"

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 26-06-2014, 15:39

25 czerwca startuje ogólnopolski konkurs kierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów na temat jakości produkowanego mięsa, ras hodowanych w Polsce, ich charakterystyki, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania. Kampania finansowana jest z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

REKLAMA

Jak polski, przeciętny konsument myśli o wołowinie? Z jednej strony postrzega ją, jako mięso drogie - brak mu wiedzy na temat jego rodzajów, możliwości przeznaczenia - z drugiej zaś, kojarzy je z bydłem mlecznym, a co za tym idzie niską jakością. To wszystko powoduje, że wybiera wołowinę argentyńską, australijską, amerykańską - często tylko polędwicę, jako gwaranta jakości i smaku. Jednocześnie wśród wielu Polaków wzrasta świadomość na temat ceny, jakości, wiarygodności producentów, rekomendacji osób - znanych i lubianych oraz kreowania mody na różne kategorie potraw.

Projekt „Weź się za wołowinę" kierowany jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku 25+, interesujących się kuchnią, przygotowujących posiłki w domu, bywających w restauracjach, ale i do kobiet, powyżej 30-go roku życia, które szukają inspiracji, nowych smaków, często oszczędności w codziennym gotowaniu.

Kampanię wspierają uznani Chefowie Kuchni: Adam Chrząstowski - współwłaściciel krakowskiego steakhouse'a Ed Red i Darek Kuźniak - finalista programu Top Chef i Ssous Chef Wojciecha Modesta Amaro w Hells' Kitchen. Chefowie będą sprawować merytoryczny patronat nad kampanią - podkreślać wysoką jakość polskiej wołowiny, komunikując o jej charakterystycznym, niepowtarzalnym smaku, edukować o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy wreszcie - wspólnie z zaproszonym do projektu dietetykiem - mówić o wartościach odżywczych.

Do udziału w projekcie mogą się zgłosić restauracje z całego kraju. Intensywna faza konkursowa trwać będzie 6 miesięcy. Warunkiem uczestnictwa jest zamieszczenie na stronie www kampanii co najmniej dwóch potraw przygotowanych na bazie polskiej wołowiny. Dania, które konsumenci będą mogli skosztować w danej restauracji i ocenić również za pośrednictwem strony www kampanii.

Uczestnictwo w projekcie to świetna okazja do szerokiej promocji restauracji, Chefa Kuchni, jego kreatywności oraz nowego menu. Każda z restauracji, biorąca udział w konkursie, będzie wspierana narzędziowo i komunikacyjnie. Otrzyma pakiet materiałów POS, możliwość promowania w mediach ogólnopolskich, a co najistotniejsze - zniżkę na zakup mięsa wołowego u wybranych producentów. Ponadto, na restauracje oraz konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. Sami konsumenci, w odrębnej rywalizacji, będą mogli również zmierzyć się z Chefami, proponując swoje przepisy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH