Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapraszają agencje do składania ofert na opracowanie kreacji i realizację wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt.„Europa pełna smaków - tradycja i jakość”. Działania mają potrwać trzy lata i będą prowadzone na rynkach azjatyckich.

Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce
fot. shutterstock

Autor: Wirtualnemedia
Data: 15-02-2019, 13:35

Zaplanowana kampania ma być prowadzona w Japonii, Korei Południowej, Wietnamie, Chinach i Hongkongu. W jej ramach będą promowane świeże, schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory,w tym świeża, schłodzona lub mrożona wołowina (m.in. karkówka, polędwica), wieprzowina (m.in. karkówka, schab, polędwiczka, łopatka wieprzowa, szynka, golonka) oraz przetwory mięsne, a także drób oraz wieże,przetworzone owoce,w tym jabłka, owoce z rodzaju Vaccinium, borówka amerykańska, aronia.

Celem kampanii jest wzrost świadomości na temat wysokiej jakości tych produktów, a co za tym idzie wzrost popytu oraz wzrost konkurencyjności. Działania te mają też zwiększyć świadomość na temat bezpieczeństwa, wysokiej jakości i innych unikatowych walorów każdego z promowanych produktów oraz wysokich standardach produkcyjnych w Unii Europejskiej,a tym samym mają przeciwdziałać informacjom pojawiającym się o narastającym problemie ASF, BSE i Ptasiej Grypie dotyczącym Unii Europejskiej,w tym Polski.

Kampania ma obejmować m.in. reklamy w prasie, internecie, na outdoorze, działania PR i udział w targach. Jej budżet wynosi 4,73 mln euro netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 marca br. pod warunkiem wpłaty 50 tys. zł wadium. Złożone oferty zostaną ocenione do 27 marca br. a dzień później ma zostać wybrana zwycięska agencja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP RSS ALERT    /    Japonia RSS ALERT    /    Wietnam RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    warzywa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Radek 2019-07-11 23:03:20
    Patrząc na to jak traktuje się zwierzęta na fermach kur oraz wieprzowiny/wołowiny w Polsce wątpię, aby to mięso było choćby średniej jakości. W tym cierpienie tych zwierząt... jaki typ ludzi tam pracuje? Psychopaci? Gdy ma się możliwość zdobyć mięso od kury z wolnego wybiegu (który nie rośnie w 6 tygodni, tylko pomalutku), bądź od hodowcy który dba o trzodę (w tym humanitarne zabijanie, które wpływa na jakość mięsa bo zwierzę nie produkuje nadmiaru kortyzolu etc.) to człowiek o wiele lepiej się czuje. Mięso nie potrzebuje konserwantów, a wędliny nie są wściekle czerwone tylko normalne jak po ugotowaniu szaro-czerwone. Przetworzone mięso jest silnie rakotwórcze. Niech Minister zrobi coś z jakością mięsa w Polsce, bo nieliczni hodowcy spełniają ludzkie wymogi, reszta to "janusze biznesu".

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.