Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynek pet food: Marki własne gonią Marsa

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2010, 12:32

Z badań przeprowadzonych przez MEMRB od lipca 2009 do czerwca 2010 wynika, że marki własne osiągnęły 38 proc. (w rankingu ilościowym) udział w rynku karmy dla zwierząt. Lider segmentu - firma Mars ma 41 proc.

Do Nestle Purina należy 8 proc. Pozostali producenci zagospodarowali 14 proc. rynku pet food.

W rankingu wartościowym Mars zdobył 49 proc. udziałów rynkowych, marki własne - 18 proc., Nestle Purina - 11 proc. a pozostali producenci 23 proc.

W badanym przez MEMRB okresie wartość sprzedaży karmy dla psów i kotów wyniosła 1,4 mld zł. Wielkość sprzedaży to 197 mln kg.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH