Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rzecznik Animeksu: Mamy "modę na drób"

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2010, 09:23
Rzecznik Animeksu: Mamy

Dynamika poszczególnych kategorii produktowych na rynku mięsa jest w dużej mierze odbiciem wzrostu konsumpcji i upodobań konsumentów. Mamy więc tzw. "modę na drób" która z pewnością przyczynia sie do wzrostu konsumpcji tego mięsa, co obserwujemy w ostatnich latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Pawelczak, rzecznik Animeksu.

Konsumenci nie odwrócili się jednak od mięsa wieprzowego. - Wieprzowina bazuje na polskiej tradycji i głęboko zakorzenionym w naszym społeczeństwie upodobaniu smaku. Stąd jej stały, najwyższy z mięs poziom konsumpcji - podkreśla Andrzej Pawelczak. - Wołowina niestety pozostaje mięsem o niskiej konsumpcji spowodowanej historycznym brakiem edukacji na temat jej walorów zdrowotnych, wspaniałego smaku i sposobu przygotowania - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH