Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rzecznik Heinza: Rynek dań gotowych wciąż jest konserwatywny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2012, 14:46
Rzecznik Heinza: Rynek dań gotowych wciąż jest konserwatywny

Polski rynek dań gotowych jest nadal dość konserwatywny. Lubimy polskie potrawy, przypominające te domowe. Warto z tej naszej cechy uczynić przewagę i proponować konsumentom odpowiadające im rozwiązania - ocenia w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Katarzyna Gospodarek, rzecznik HJ Heinz Polska.

- Czy konsumenci ufają już jakości dań gotowych?

- Na pewno konsumenci przekonują się do tych dań - oczywiście pod warunkiem, że producenci zadbają o jakość i smak. Widzimy to na podstawie naszych produktów. Kiedyś dania gotowe nie miały wielkiego zaufania konsumentów. Dziś, dzięki naszej polityce jakości oraz działaniom komunikacyjnym, w których mówimy właśnie o jakości dań Pudliszki, to postrzeganie zmienia się.

- Co dokładnie wpływa na tę zmianę nastawienia?

- Konsumenci doceniają, że stosujemy tylko wyselekcjonowane składniki, dobre mięso (bez tzw. MOM - mięsa odkostnianego mechanicznie) oraz nie dodajemy konserwantów. Konsumentki mogą nam zaufać, ze dają rodzinie produkt, smakujący jak domowe danie. Tak samo klienci przekonują się do segmentu dań schłodzonych, w których Pudliszki się rozwijają. Jednak tutaj bardzo ważna jest właśnie jakość - tylko tak można konkurować z produktami tańszymi.

- Czy rynek dań gotowych jest otwarty na innowacje?

- Polski rynek dań jest nadal dość konserwatywny. Lubimy polskie potrawy, przypominające te domowe. Warto z tej naszej cechy uczynić przewagę i proponować konsumentom odpowiadające im rozwiązania, które ułatwią im codzienne przygotowywanie posiłków. Marka Pudliszki z sukcesem czyni to już od wielu lat, o czym świadczą bardzo dobrze przyjęte nowe propozycje marki: chłodzone kluski czy sałatki warzywne i pasty kanapkowe.

- Jakie nowe inwestycje w segmencie dań gotowych planują Państwo na 2012 r.?

- Z pewnością będziemy kontynuować intensywne działania wspierające nasze dania, zwłaszcza w sezonie letnim, gdy mamy szczyty sprzedaży. Kontynuujemy komunikację naszych unikatowych zalet - domowego smaku i jakości. Planujemy też nowe ciekawe produkty, ale niech to będzie dla naszych konsumentów niespodzianka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ala3 23-05-2012, 09:20:
Na miłość Boską nie jedzmy tego ścierwa.Chyba jeszcze na szczęście nie zgłupieliśmy do reszty!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.