Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rzecznik Heinza: Rynek dań gotowych wciąż jest konserwatywny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2012, 14:46
Rzecznik Heinza: Rynek dań gotowych wciąż jest konserwatywny

Polski rynek dań gotowych jest nadal dość konserwatywny. Lubimy polskie potrawy, przypominające te domowe. Warto z tej naszej cechy uczynić przewagę i proponować konsumentom odpowiadające im rozwiązania - ocenia w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Katarzyna Gospodarek, rzecznik HJ Heinz Polska.

- Czy konsumenci ufają już jakości dań gotowych?

- Na pewno konsumenci przekonują się do tych dań - oczywiście pod warunkiem, że producenci zadbają o jakość i smak. Widzimy to na podstawie naszych produktów. Kiedyś dania gotowe nie miały wielkiego zaufania konsumentów. Dziś, dzięki naszej polityce jakości oraz działaniom komunikacyjnym, w których mówimy właśnie o jakości dań Pudliszki, to postrzeganie zmienia się.

- Co dokładnie wpływa na tę zmianę nastawienia?

- Konsumenci doceniają, że stosujemy tylko wyselekcjonowane składniki, dobre mięso (bez tzw. MOM - mięsa odkostnianego mechanicznie) oraz nie dodajemy konserwantów. Konsumentki mogą nam zaufać, ze dają rodzinie produkt, smakujący jak domowe danie. Tak samo klienci przekonują się do segmentu dań schłodzonych, w których Pudliszki się rozwijają. Jednak tutaj bardzo ważna jest właśnie jakość - tylko tak można konkurować z produktami tańszymi.

- Czy rynek dań gotowych jest otwarty na innowacje?

- Polski rynek dań jest nadal dość konserwatywny. Lubimy polskie potrawy, przypominające te domowe. Warto z tej naszej cechy uczynić przewagę i proponować konsumentom odpowiadające im rozwiązania, które ułatwią im codzienne przygotowywanie posiłków. Marka Pudliszki z sukcesem czyni to już od wielu lat, o czym świadczą bardzo dobrze przyjęte nowe propozycje marki: chłodzone kluski czy sałatki warzywne i pasty kanapkowe.

- Jakie nowe inwestycje w segmencie dań gotowych planują Państwo na 2012 r.?

- Z pewnością będziemy kontynuować intensywne działania wspierające nasze dania, zwłaszcza w sezonie letnim, gdy mamy szczyty sprzedaży. Kontynuujemy komunikację naszych unikatowych zalet - domowego smaku i jakości. Planujemy też nowe ciekawe produkty, ale niech to będzie dla naszych konsumentów niespodzianka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ala3 23-05-2012, 09:20:
Na miłość Boską nie jedzmy tego ścierwa.Chyba jeszcze na szczęście nie zgłupieliśmy do reszty!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH