Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rzecznik HJ Heinz: Inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-02-2013, 13:07
Rzecznik HJ Heinz: Inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych

Po okresie krótkotrwałego wzrostu rynek dań gotowych w 2012 roku był stabilny, nie obserwowaliśmy istotnych wahań w tej kategorii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marzena Więckowska, rzecznik prasowy HJ Heinz Polska.

Producenci dań gotowych chcąc osiągnąć i utrzymać na rynku pozycję konkurencyjną, będą musieli liczyć się z coraz ostrzejszymi kryteriami jakościowymi stawianymi przez konsumentów. - Zakup dań gotowych, spełniających oczekiwania jakościowe Polaków, może stać się ważną częścią domowych oszczędności. Z drugiej strony, postępujące zmiany naszego trybu życia i coraz mniej wolnego czasu, w dłuższej perspektywie, mogą istotnie przyczynić się do rozwoju kategorii. Częściej będziemy sięgać po gotowe rozwiązania, woląc spędzić czas z rodziną a nie gotując - uważa Więckowska.

Dodaje, że promować kategorię produktów convenience pomagają sieci dyskontowe. - Współpraca z sieciami handlowymi układa się nam bardzo dobrze. Razem inwestujemy w potencjał tej kategorii produktów. Najlepszym dowodem naszej udanej współpracy jest dystrybucja nowości produktowej Pudliszki - "kulki mięsne dobrze nadziane", dostępne są we wszystkich największych sieciach w Polsce - wskazuje rzecznik HJ Heinz Polska.

Choć rynek dań gotowych w Polsce wciąż bazuje na szklanych słoikach, konsumenci są coraz bardziej zainteresowani innymi formatami opakowań. - Spodziewamy się rozwoju portfolio produktów w tej kategorii, mimo iż wciąż najchętniej kupowane przez Polaków są tradycyjne dania gotowe: fasolka po bretońsku, gołąbki, flaki, klopsy i pulpety - mówi Marzena Więckowska. - Sami także inwestujemy w rozwój oferty dań gotowych. Nasze "kulki mięsne dobrze nadziane", dostępne w 4 smakach, będą ważną nowością na rynku w 2013 r. - podkreśla.

Dania gotowe Pudliszki konkurują również na rynkach zagranicznych. - Nasze produkty ze względu na swój smak, wysokiej jakości składniki, w tym szczególnie istotne na zagranicznych rynkach atuty w postaci braku konserwantów, glutaminianu sodu czy MOM, przekonują do siebie zagranicznych konsumentów. Największą sprzedaż odnotowujemy w Wielkiej Brytanii. Zamieszkujący ją licznie nasi rodacy chętnie kupują produkty Pudliszki - stwierdza rzecznik HJ Heinz Polska. - Nasza sprzedaż eksportowa rosła lawinowo wraz z nasileniem emigracji Polaków, od kilku lat zaś ustabilizowała się i utrzymuje się na podobnym poziomie - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH