Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Seko spodziewa się zwiększenia sprzedaży w II półroczu

- Rozpoczyna się najbardziej intensywny dla branży rybnej okres w roku, więc naturalne jest, że po wynikach II półrocza spodziewamy się zwiększenia sprzedaży. Polacy będą coraz częściej kupować produkty rybne i szukać nowych smaków. Jesteśmy przygotowani do nadchodzącego sezonu, wprowadzamy nowości - mówi "Parkietowi" Kazimierz Kustra, prezes Seko.

Seko spodziewa się zwiększenia sprzedaży w II półroczu
Kazimierz Kustra, prezes Seko. Fot. Seko

W pierwszych sześciu miesiącach br. spółka miała 63,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost rok do roku o 3,7 proc. W omawianym okresie zysk netto zmniejszył się jednak rok do roku o 29 proc., do 850 tys.

Winę za to ponoszą rosnące ceny surowców.  Ten rok jest wyjątkowy, bardzo trudny, chociażby ze względu na coraz mniejsze limity i coraz mniej śledzia.

Niektóre sieci jeszcze nie reagują na zmiany cen surowca i nie chcą podwyższyć cen produktów, co będzie powodowało lub już powoduje złe wyniki firm. 

Więcej na "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

SEKSeko SA

więcej informacji:

Seko RSS ALERT    /    Kazimierz Kustra RSS ALERT    /    przetwory rybne RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • obserwator 2016-08-29 12:57:20
    Jak słyszę o nowościach od Seko czy Graala to śmich mnie ogarnia. Przecież to wszystko kopie już oferowanych produktów. Nie dość , że kopiują produkty to jeszcze sposób pakowania i etykietowania.
  • Ola 2016-08-30 08:22:34
    Seko, wg mnie, nie ma już nic do zaoferowania.
  • Pokój 2016-09-02 08:56:49
    Szanujmy wszystkich pracujących na rynku - to naprawdę pomaga. Brak szacunku prowadzi do ... upadku (niektórzy zmieniają miejsce zatrudnienia po 1-2 latach). Co nowego można wymyśleś w rybach poza kopiowaniem produktów, etykiet, opakowań ? Na półce i tak pozostają tradycyjne produkty sprzedawane od wielu lat. Nowości to tylko szum medialny. Nowość bez staego indeksu w sieciach handlowych nie ma żadnej wartości. W rynku tradycyjnym jej żywotność trwa krótko.
  • gch 2016-09-13 09:24:39
    Czy ktoś ich kontroluje ? Podobno mają magików na produkcji, te rybki powinny być zdrowe no i w prawdzie takie są

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.