Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sieci chcą sprzedawać wędliny premium pod marką własną

W przypadku wyrobów premium większe znaczenie niż w przypadku rynku masowego ma marka. Konsument w pewnym sensie "na słowo" wierzy producentowi, że kupuje produkt wysokiej jakości. Niestety trudno będzie przekonać o tym konsumenta zagranicznego. Promocja polskich marek mięsnych za granicą napotyka wiele trudności - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Koleśnikow, analityk Rynków Rolnych w Banku BGŻ.

Sieci chcą sprzedawać wędliny premium pod marką własną

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 11-02-2011, 10:51

Koleśnikow ocenia, że pewne możliwości może oferować np. sprzedaż w miejscach dużych skupisk emigrantów z Polski. - Jeśli na Wyspach Brytyjskich żyje około miliona Polaków, to jest to bardzo duży potencjalny rynek. Szansę dla niektórych producentów oferuje również sprzedaż po markami własnymi sieci - uważa analityk BGŻ. - W czasach kryzysu sieci handlowe zwiększyły zainteresowanie sprzedażą pod własnymi markami produktów kojarzonych z segmentem premium - wskazuje. 

Prawdopodobnie szansę mają również niewielkie zakłady produkujące jakiś wyjątkowy, niszowy produkt, np. ekologiczny. - Jeśli uda im się zdobyć kontrakt z odbiorcą zagranicznym mogą budować strategię rozwoju opartą na eksporcie - mówi Michał Koleśnikow. - Jednak prawdopodobnie dla większości firm mięsnych, w najbliższych latach to rynek krajowy będzie miał największe znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż wyrobów premium - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Koleśnikow RSS ALERT    /    Bank BGŻ RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT    /    premium RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.