Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Sieciowa półka nie dla jaj klatkowych. Kto zapłaci za lepszy dobrostan zwierząt? - analiza

W 2017 roku większość sieci handlowych działających w Polsce zadeklarowała, że w ciągu najbliższych lat wyeliminuje ze swojego asortymentu jaja pochodzące z chowu klatkowego. Decyzja detalistów cieszy ekologów, ale w branży nastroje są podzielone. Obok opinii o szansie na większe marże, pojawiają się głosy pełne obawy o przyszłość krajowych producentów. Potęguje je fakt, że blisko 90 procent produkcji jaj w Polsce odbywa się dziś właśnie w systemie klatkowym.

Sieciowa półka nie dla jaj klatkowych. Kto zapłaci za lepszy dobrostan zwierząt? - analiza
fot. shutterstock

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 18-08-2017, 13:35

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

jaja RSS ALERT    /    jaja z chowu klatkowego RSS ALERT    /    jaja z chowu ściółkowego RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    Grzegorz Rykaczewski RSS ALERT    /    Jakub Olipra RSS ALERT    /    Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz RSS ALERT    /    Stowarzyszenie Otwarte Klatki RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    produkcja jaj RSS ALERT    /    rynek jaj w Polsce RSS ALERT    /    rynek jaj w UE RSS ALERT    /    Michał Koleśnikow RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Anna 2017-09-06 10:46:03
    Najwyższy czas aby i polscy producenci przestawili się na chów wolnowybiegowy! Patrząc natomiast na konsumentów- lepie jeść jaja rzadziej ale lepszej jakości!
  • brum 2017-09-06 20:56:19
    Gdyby konsumenci chcieli jaj z wolnego wybiegu to bojkotowaliby klatkowe. Wybór to - kupić tanie, albo wcale. Za lepszą jakość trzeba płacić. Też chciałbym kupić porsche cayen za cenę fiata pandy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.