Śląscy producenci wprowadzają na rynek markę kanapek SchaBIK. Ruszyły rozmowy z dystrybutorami
Polską alternatywę dla międzynarodowego hamburgera chce wprowadzić na nasz rynek konsorcjum producentów z Górnego i Dolnego Śląska. Przygotowywana na ciepło bułka z kotletem schabowym miałaby być sprzedawana pod handlową marką SchaBIK.
POWIĄZANE TEMATY
- Coraz drożej na stacjach, w tle niepewność na Bliskim Wschodzie
- UOKiK o jakości paliw w 2017 roku: Nieprawidłowości poniżej 3 proc.
- Potężny spadek zapasów paliw w USA podbił ceny ropy do najwyższego poziomu od 3 lat
- Badanie: Milenialsi nie są zainteresowani zakupami na stacjach paliw w niehandlowe niedziele
W czwartek w zakładach mięsnych, które mają dostarczać kotlety do gotowego produktu, przeprowadzono bicie rekordu Guinessa w przygotowaniu tych kanapek. Jak przekazał PAP współpomysłodawca przedsięwzięcia Jan Akielaszek, w ciągu godziny udało się zrobić 454 kanapki, czyli ponad 7,5 na minutę.
Kotlety schabowe do kanapek mają dostarczać zakłady mięsne z górnośląskich Świerklan, a bułki i panierkę - piekarnia z Wrocławia.
Jak powiedział przedstawiciel zakładów mięsnych z górnośląskich Świerklan, rozpoczęły się już rozmowy z potencjalnymi dystrybutorami kanapki, która miałaby być sprzedawana m.in. na stacjach benzynowych. Potencjalni chętni podpisywaliby umowę z konsorcjum na dystrybucję kanapek, ich przygotowanie miałoby się odbywać w miejscach sprzedaży. Dodał, że sposoby przygotowania kanapek zastrzeżono.
Projekt kartonowego trójkątnego opakowania kanapki zawiera informację, że produkt ma mieć masę 200 g, a w jego skład, prócz bułki i panierowanego kotleta schabowego, miałby też wchodzić polski ogórek konserwowy.


KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)