Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SmakMak: FRSiH 2017: Największe udziały posiadamy w handlu tradycyjnym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2017, 12:04
SmakMak: FRSiH 2017: Największe udziały posiadamy w handlu tradycyjnym
Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający SmakMak, fot. PTWP

- Jesteśmy ewenementem, gdyż będąc w większości sieci handlowych, największe udziały posiadamy w kanale tradycyjnym. Jest to wynik długoletniej strategii naszego wejścia na rynek i umacniania się na nim - mówił Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMak podczas sesji tematycznej "Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

Tomasz Średziński zauważył, że powstała w 2004 roku firma SmakMak wybrała bardzo dynamiczną drogę jeśli chodzi o rozwój firmy i całej branży.

- Na rynku convenience nie jest obserwowana konsolidacja i to z prostej przyczyny. Chodzi o skalę, wielkości sprzedawanych produktów i działających w tym obszarze firm. Branża convenience rozwija się bardzo szybko i fuzje nie są wykluczone w przyszłości. Na ten moment nie jest o tym głośno w branży, natomiast wraz z biegiem czasu i wraz z rosnącą popularnością tego typu produktów będzie do takich ruchów dochodzić. W rozmowach z odbiorcami krajowymi i zagranicznymi temat optymalizacji kosztów odgrywa dużą rolę. Przy tak niskich marżach będzie to jedyne wyjście. To tylko kwestia czasu - dodał.

Dyrektor zarządzający SmakMak przyznał, że jego firma rozwija się organicznie i obecnie nie poszukuje inwestora.

- Od samego początku mocno stawiamy na rozwój naszej firmy, zarówno pod kątem poszerzania portfolio produktów, jak i samej organizacji. Nie będę oryginalny gdy powiem, że, podobnie jak branża mięsna, w tej chwili jesteśmy bardziej skierowani ku trendowi convenience. W tej chwili jeśli chodzi o asortyment, który produkujemy i sprzedajemy mamy ugruntowaną pozycję na rynku. Współpracujemy z większością sieci handlowych w Polsce, natomiast nie poszukujemy żadnego inwestora, jednak bardzo uważnie patrzymy na to, co się dookoła dzieje - dodał.

Średziński przyznał, że marzeniem każdego przedsiębiorstwa jest równy podział sprzedaży między kanały nowoczesny, tradycyjny i eksport.

- Jesteśmy ewenementem, gdyż będąc w większości sieci handlowych, największe udziały posiadamy w kanale tradycyjnym. Jest to wynik długoletniej strategii naszego wejścia na rynek i umacniania się na nim. Nadchodzi moment, w którym zaczniemy eksportować nasze produkty. Jesteśmy liderem jeśli chodzi o flaczki chłodzone, mamy ugruntowaną, mocną pozycję jeśli chodzi o galaretki. Dlatego głównym klientem, do którego chcemy dotrzeć, jest klient polonijny, który znajduje się poza krajem. Mamy także swoje nowości, produkty spersonalizowane pod kątem innych krajów. Plany eksportowe opierają się na ten moment o sprzedaż na terenie Unii Europejskiej - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 22-11-2017, 16:07:
Bardzo lubię Państwa wyroby, cieszę się, że asortyment będzie się powiększał. A do poprzedniego komentarza... Jak widać tylko 10 lat ale jak efektywnie i pysznie! :) Pozdrawiam
  • flaczek 10-11-2017, 14:10:
Ma Pan jakieś dane konkretne jesli chodzi o bycie liderem?skad Pan to wie jaki hurt W Warszawie sa flaki wołominskie ,co to za firma smak raptem 10 lat

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 014) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.