Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SmakMak: FRSiH 2017: Największe udziały posiadamy w handlu tradycyjnym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2017, 12:04
SmakMak: FRSiH 2017: Największe udziały posiadamy w handlu tradycyjnym
Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający SmakMak, fot. PTWP

- Jesteśmy ewenementem, gdyż będąc w większości sieci handlowych, największe udziały posiadamy w kanale tradycyjnym. Jest to wynik długoletniej strategii naszego wejścia na rynek i umacniania się na nim - mówił Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMak podczas sesji tematycznej "Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

Tomasz Średziński zauważył, że powstała w 2004 roku firma SmakMak wybrała bardzo dynamiczną drogę jeśli chodzi o rozwój firmy i całej branży.

- Na rynku convenience nie jest obserwowana konsolidacja i to z prostej przyczyny. Chodzi o skalę, wielkości sprzedawanych produktów i działających w tym obszarze firm. Branża convenience rozwija się bardzo szybko i fuzje nie są wykluczone w przyszłości. Na ten moment nie jest o tym głośno w branży, natomiast wraz z biegiem czasu i wraz z rosnącą popularnością tego typu produktów będzie do takich ruchów dochodzić. W rozmowach z odbiorcami krajowymi i zagranicznymi temat optymalizacji kosztów odgrywa dużą rolę. Przy tak niskich marżach będzie to jedyne wyjście. To tylko kwestia czasu - dodał.

Dyrektor zarządzający SmakMak przyznał, że jego firma rozwija się organicznie i obecnie nie poszukuje inwestora.

- Od samego początku mocno stawiamy na rozwój naszej firmy, zarówno pod kątem poszerzania portfolio produktów, jak i samej organizacji. Nie będę oryginalny gdy powiem, że, podobnie jak branża mięsna, w tej chwili jesteśmy bardziej skierowani ku trendowi convenience. W tej chwili jeśli chodzi o asortyment, który produkujemy i sprzedajemy mamy ugruntowaną pozycję na rynku. Współpracujemy z większością sieci handlowych w Polsce, natomiast nie poszukujemy żadnego inwestora, jednak bardzo uważnie patrzymy na to, co się dookoła dzieje - dodał.

Średziński przyznał, że marzeniem każdego przedsiębiorstwa jest równy podział sprzedaży między kanały nowoczesny, tradycyjny i eksport.

- Jesteśmy ewenementem, gdyż będąc w większości sieci handlowych, największe udziały posiadamy w kanale tradycyjnym. Jest to wynik długoletniej strategii naszego wejścia na rynek i umacniania się na nim. Nadchodzi moment, w którym zaczniemy eksportować nasze produkty. Jesteśmy liderem jeśli chodzi o flaczki chłodzone, mamy ugruntowaną, mocną pozycję jeśli chodzi o galaretki. Dlatego głównym klientem, do którego chcemy dotrzeć, jest klient polonijny, który znajduje się poza krajem. Mamy także swoje nowości, produkty spersonalizowane pod kątem innych krajów. Plany eksportowe opierają się na ten moment o sprzedaż na terenie Unii Europejskiej - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • flaczek 10-11-2017, 14:10:
Ma Pan jakieś dane konkretne jesli chodzi o bycie liderem?skad Pan to wie jaki hurt W Warszawie sa flaki wołominskie ,co to za firma smak raptem 10 lat

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH