Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2017, 11:49
SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej
Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK, fot. PTWP

- Nasz plan minimum to utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej. Widać, że przy obecnych trendach rozwoju dań gotowych te prognozy są dla nas realne. Osobiście wierzę w to, że na planie minimum nie poprzestaniemy i nasze tempo rozwoju będzie jeszcze szybsze niż do tej pory - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK.

W ocenie Tomasza Średzińskiego rok 2017 był dla firmy SmakMak niesamowitym wyzwaniem pod kilkoma aspektami.

- Jednym z tych wyzwań były zmiany organizacyjne polegające na pozyskaniu do naszej firmy kolejnych menadżerów-ekspertów wyższego szczebla. Kolejnym aspektem jest ciągły rozwój sprzedaży zarówno o nowe punkty, jak i o nowy asortyment. Zaczęliśmy także współpracować z największymi sieciami handlowymi w Polsce. Bardzo ogólnie ujmując jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak przebiegł rok 2017 - dodaje.

Dyrektor zarządzający SmakMak uzupełnia, że inwestycje realizowane w 2017 dotyczyły przede wszystkim podniesienia możliwości operacyjnych firmy.

- Dotyczy to zwłaszcza infrastruktury. Kluczowa dla tak postawionego celu była inwestycja w najnowocześniejszy park maszyn i ukończenie budowy nowego centrum dystrybucyjnego. Do tego ciągły rozwój „systemu nerwowego firmy”, czyli poprawa pojemności i wydajności naszego systemu IT wspomagającego zarządzanie poszczególnymi procesami, a w efekcie całą firmą - dodał.

Średziński przyznaje, że choć w mijającym roku SmakMak wprowadził kilka nowych produktów, najistotniejsze nowości pojawią się na rynku w 2018 roku.

- Jesteśmy przekonani, że wypracowane efekty pomogą nam w lepszym wykorzystaniu naszych premier, a te pojawiać się będą już w pierwszych tygodniach nowego roku. Jak co roku, plany mamy niezwykle ambitne, ale co najważniejsze realne. Chcąc utrzymać pozycję lidera w segmencie mamy zamiar w pełni wykorzystać ciężko wypracowany potencjał związany z infrastrukturą firmy oraz naszym bardzo skutecznym działem handlowym, zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i merchadisingowym - podsumowuje Średziński.

Firma SmakMAK została założona w 2004 roku przez braci Adama i Macieja Woźniczaków. Produkty SmakMAK to m.in. flaczki i zupy, galaretki i smalce oraz dania na ciepło. Filozofia firmy to łączenie domowych smaków oraz polskiej tradycję z wygodą i szybkością przyrządzenia. SmakMAK posiada w asortymencie 65 SKU. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach w Strzyżewicach, gdzie mieści się też siedziba firmy, oraz Kąkolewie, gdzie znajduje się główne centrum dystrybucyjne. Firma dysponuje także trzema regionalnymi magazynami dystrybucyjnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 089) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH