Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej

- Nasz plan minimum to utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej. Widać, że przy obecnych trendach rozwoju dań gotowych te prognozy są dla nas realne. Osobiście wierzę w to, że na planie minimum nie poprzestaniemy i nasze tempo rozwoju będzie jeszcze szybsze niż do tej pory - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK.

SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej
Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK, fot. PTWP

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 08-12-2017, 11:49

W ocenie Tomasza Średzińskiego rok 2017 był dla firmy SmakMak niesamowitym wyzwaniem pod kilkoma aspektami.

- Jednym z tych wyzwań były zmiany organizacyjne polegające na pozyskaniu do naszej firmy kolejnych menadżerów-ekspertów wyższego szczebla. Kolejnym aspektem jest ciągły rozwój sprzedaży zarówno o nowe punkty, jak i o nowy asortyment. Zaczęliśmy także współpracować z największymi sieciami handlowymi w Polsce. Bardzo ogólnie ujmując jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak przebiegł rok 2017 - dodaje.

Dyrektor zarządzający SmakMak uzupełnia, że inwestycje realizowane w 2017 dotyczyły przede wszystkim podniesienia możliwości operacyjnych firmy.

- Dotyczy to zwłaszcza infrastruktury. Kluczowa dla tak postawionego celu była inwestycja w najnowocześniejszy park maszyn i ukończenie budowy nowego centrum dystrybucyjnego. Do tego ciągły rozwój „systemu nerwowego firmy”, czyli poprawa pojemności i wydajności naszego systemu IT wspomagającego zarządzanie poszczególnymi procesami, a w efekcie całą firmą - dodał.

Średziński przyznaje, że choć w mijającym roku SmakMak wprowadził kilka nowych produktów, najistotniejsze nowości pojawią się na rynku w 2018 roku.

- Jesteśmy przekonani, że wypracowane efekty pomogą nam w lepszym wykorzystaniu naszych premier, a te pojawiać się będą już w pierwszych tygodniach nowego roku. Jak co roku, plany mamy niezwykle ambitne, ale co najważniejsze realne. Chcąc utrzymać pozycję lidera w segmencie mamy zamiar w pełni wykorzystać ciężko wypracowany potencjał związany z infrastrukturą firmy oraz naszym bardzo skutecznym działem handlowym, zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i merchadisingowym - podsumowuje Średziński.

Firma SmakMAK została założona w 2004 roku przez braci Adama i Macieja Woźniczaków. Produkty SmakMAK to m.in. flaczki i zupy, galaretki i smalce oraz dania na ciepło. Filozofia firmy to łączenie domowych smaków oraz polskiej tradycję z wygodą i szybkością przyrządzenia. SmakMAK posiada w asortymencie 65 SKU. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach w Strzyżewicach, gdzie mieści się też siedziba firmy, oraz Kąkolewie, gdzie znajduje się główne centrum dystrybucyjne. Firma dysponuje także trzema regionalnymi magazynami dystrybucyjnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SmakMak RSS ALERT    /    Tomasz Średziński RSS ALERT    /    dania gotowe 2017 RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.