Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sokołów o strategii marki w mediach społecznościowych

- Priorytetem dla Sokołowa jest prowadzenie transparentnej komunikacji z klientami. Nasi konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego rozwijamy różne narzędzia pozwalające na efektywny kontakt z naszą marką. Jednym z nich są media społecznościowe, gdzie interakcja przebiega obustronnie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Bałanda, dyrektor Sokołów S.A. ds. PR i komunikacji.

Sokołów o strategii marki w mediach społecznościowych
fot. mat. pras.

Dyrektor ds. PR i komunikacji Sokołów S.A. jest zdania, że działania w obszarze mediów społecznościowych pozwalają firmie na poznanie preferencji konsumentów oraz dają możliwość szybkiej reakcji w sytuacji kryzysowej, co jest szczególnie istotne w branży mięsnej.

- Z drugiej strony social media pełnią funkcję informacyjno-edukacyjną. Użytkownik odwiedza nasze profile w określonym celu spodziewając się uzyskania interesujących go informacji. Dlatego dbamy o to, aby treści publikowane na naszych fanpage’ach były dopasowane i użyteczne dla różnych grup konsumentów. Ważna jest także ich odpowiednia dywersyfikacja pod kątem potrzeb fanów. Nieco inny model komunikacji prowadzimy dla głównego profilu Sokołów, inny dla profilu Kocham Kabanosy, który jest skierowany do młodszych konsumentów. Jednak najważniejsza jest spójność przekazu we wszystkich kanałach. Obrana przez nas strategia przynosi zamierzone rezultaty, profile ciągle się rozwijają i zdobywają kolejnych fanów - dodaje.

Bałanda nie ukrywa, że główną platformą społecznościową dla Sokołowa jest Facebook.

- Wynika to z jego uniwersalności oraz szerokiego zestawu narzędzi komunikacyjnych jakie oferuje. Nie bez znaczenia pozostają zasięgi, które można osiągnąć prowadząc komunikację na tym portalu. Pozwala także na szybki kontakt z fanami i konsumentami. Dzięki bliskiej współpracy agencji z naszymi pracownikami stworzyliśmy strategię, która przynosi wymierne efekty w postaci płynnej komunikacji, rosnących zasięgów oraz wzrostu zaangażowania - mówi.

Oprócz Facebooka, Sokołów posiada także profil na Instagramie oraz kanał w serwisie YouTube.

- Kluczowe jest tworzenie koherentnego przekazu w każdym z tych mediów. Treści wzajemnie się przenikają i uzupełniają. To podstawowy element strategii komunikacji 360°, którą kierujemy się w social mediach - mówi Marcin Bałanda.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć? Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Marcin Bałanda RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    branża mięsna w social media RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    instagram RSS ALERT    /    YouTube RSS ALERT    /    marketing w branży mięsnej RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.209.18.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.