Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sokołów udowadnia, że wegetarianie nie są już grupą, którą można lekceważyć

- Firma Sokołów wprowadzając do swojej oferty produkty przeznaczone dla osób zainteresowanych dietą roślinną, udowadnia, że część konsumentów zainteresowana dietą roślinną nie jest już grupą marginalną, którą można lekceważyć w swoim portfelu produktowym - mówi Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno.

Sokołów udowadnia, że wegetarianie nie są już grupą, którą można lekceważyć
Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno

Sokołów SA rozszerza asortyment, wprowadzając linię produktów „Z gruntu dobre”. Nowe produkty zawierają wyłącznie warzywa oraz składniki roślinne (kasze, pestki, nasiona, orzechy) i naturalne przyprawy. Jest to propozycja dla osób, które chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne. (czytaj więcej)

Karolina Liberka zauważa, że Sokołów nie komunikuje produktów „z gruntu dobre” bezpośrednio do wegan i wegetarian, tylko mówi do osób, które chcą odżywiać się zdrowo i jeść więcej warzyw.

- Marka podchwyciła trend flexiwegetarianizmu, który niewiele ma wspólnego z ideologią wege czy weganizmu, a jest wytworem dietetycznym. Stosują go osoby, które w niektórych posiłkach świadomie rezygnują z mięsa na rzecz produktów roślinnych w celach zdrowotnych - dodaje.

Z obserwacji ekspertki wynika, że postawa "roślinożerców" wobec nowego produktu firmy Sokołów nie jest jednoznaczna.

- Sprawdziliśmy, co mówi się o nowych produktach w grupach zamkniętych wegan i wegetarian na Facebooku. Musimy pamiętać, że to właśnie w tych przestrzeniach social mediów grupach mamy możliwość obserwacji szczerych wypowiedzi i wachlarza zachowań i zjawisk, które są poza naszym zasięgiem w narzędziach social listeningu. W grupach zamknietych Polacy debatują na tematy najnowszych produktów, drobiazgowo analizują etykietki, zastanawiają się nad kolejnymi produktami oraz formułują zarzuty wobec marek, jeśli coś im się nie podoba. To doskonałe źródło obserwacji, insightów i prawdziwych opinii. Obecnie w przestrzeni Facebooka mamy około 16 grup zamkniętych poświęconych tematowi diety roślinnej, największa z nich zrzesza około 50 tys osób. W tych miejscach jak na dłoni widać, że w większości przypadków wegetarianizm i weganizm to styl życia, a nie tylko kwestia diety - dodaje.

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    wegetarianie RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    Karolina Liberka RSS ALERT    /    Feno RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    flexitarianizm RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Piotr 2017-09-13 08:00:13
    Take it veggie to marka własna Kauflandu, a nie Carrefoura.
  • jaro 2017-09-16 15:17:15
    co to znaczy styl życia ?! chodzi o to aby nie zabijać zwierząt bo żyjemy w czasach kiedy już jest powszechna wiedza że mięso i zabijanie nie jest potrzebne! Poza tym dieta czysto roślinna jest o niebo zdrowsza niż mięsna !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.38.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.