Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sokołów udowadnia, że wegetarianie nie są już grupą, którą można lekceważyć

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2017, 14:38
Sokołów udowadnia, że wegetarianie nie są już grupą, którą można lekceważyć
Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno

- Firma Sokołów wprowadzając do swojej oferty produkty przeznaczone dla osób zainteresowanych dietą roślinną, udowadnia, że część konsumentów zainteresowana dietą roślinną nie jest już grupą marginalną, którą można lekceważyć w swoim portfelu produktowym - mówi Karolina Liberka, Business Development Deputy Director w Feno.

Sokołów SA rozszerza asortyment, wprowadzając linię produktów „Z gruntu dobre”. Nowe produkty zawierają wyłącznie warzywa oraz składniki roślinne (kasze, pestki, nasiona, orzechy) i naturalne przyprawy. Jest to propozycja dla osób, które chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne. (czytaj więcej)

Karolina Liberka zauważa, że Sokołów nie komunikuje produktów „z gruntu dobre” bezpośrednio do wegan i wegetarian, tylko mówi do osób, które chcą odżywiać się zdrowo i jeść więcej warzyw.

- Marka podchwyciła trend flexiwegetarianizmu, który niewiele ma wspólnego z ideologią wege czy weganizmu, a jest wytworem dietetycznym. Stosują go osoby, które w niektórych posiłkach świadomie rezygnują z mięsa na rzecz produktów roślinnych w celach zdrowotnych - dodaje.

Z obserwacji ekspertki wynika, że postawa "roślinożerców" wobec nowego produktu firmy Sokołów nie jest jednoznaczna.

- Sprawdziliśmy, co mówi się o nowych produktach w grupach zamkniętych wegan i wegetarian na Facebooku. Musimy pamiętać, że to właśnie w tych przestrzeniach social mediów grupach mamy możliwość obserwacji szczerych wypowiedzi i wachlarza zachowań i zjawisk, które są poza naszym zasięgiem w narzędziach social listeningu. W grupach zamknietych Polacy debatują na tematy najnowszych produktów, drobiazgowo analizują etykietki, zastanawiają się nad kolejnymi produktami oraz formułują zarzuty wobec marek, jeśli coś im się nie podoba. To doskonałe źródło obserwacji, insightów i prawdziwych opinii. Obecnie w przestrzeni Facebooka mamy około 16 grup zamkniętych poświęconych tematowi diety roślinnej, największa z nich zrzesza około 50 tys osób. W tych miejscach jak na dłoni widać, że w większości przypadków wegetarianizm i weganizm to styl życia, a nie tylko kwestia diety - dodaje.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jaro 16-09-2017, 15:17:
co to znaczy styl życia ?! chodzi o to aby nie zabijać zwierząt bo żyjemy w czasach kiedy już jest powszechna wiedza że mięso i zabijanie nie jest potrzebne! Poza tym dieta czysto roślinna jest o niebo zdrowsza niż mięsna !
  • Piotr 13-09-2017, 08:00:
Take it veggie to marka własna Kauflandu, a nie Carrefoura.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH