Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Dyrektor CBR Sokołów: Wyznaczamy trendy rynkowe, za którymi podążają inni

- Wprowadzamy produkty, które wyznaczają trendy rynkowe, za którymi podążają inni. Przykładem mogą być cienkie kabanosy w osłonkach roślinnych, których byliśmy prekursorem na rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Kawecki, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołów SA.

Dyrektor CBR Sokołów: Wyznaczamy trendy rynkowe, za którymi podążają inni
fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 15-01-2020, 09:55

Krzysztof Kawecki wskazuje, że Sokołów stara się być kreatorem innowacyjnych rozwiązań, które wpisują się w oczekiwania klientów.

- Udaje się nam to dzięki odpowiednim metodom i procedurom opracowywania oraz wdrażania produktów na rynek. Wprowadzamy produkty, które wyznaczają trendy rynkowe, za którymi podążają inni. Przykładem mogą być cienkie kabanosy w osłonkach roślinnych, których byliśmy prekursorem na rynku. Tego typu rozwiązania, wprowadzane w sposób przemyślany, oparty na badaniach preferencji i oczekiwań konsumentów, są przez nich niezwykle ciepło przyjmowane i chętnie kupowane, co jest dla nas miarą sukcesu - mówi.

Dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Sokołowa poinformował, że Sokołów podejmuje także działania na rzecz reformulacji produktów już znajdujących się asortymencie Sokołowa np. w kierunku "czyszczenia etykiety".

- Dogłębna analiza potrzeb w dużym stopniu pozwala nam projektować produkty, które są odpowiednio przetestowane i mają precyzyjną wizję finalnego efektu. Kluczowy jest jednak fakt, że nasz asortyment cały czas jest poddawany monitoringowi i w razie potrzeby wprowadzane są modyfikacje – produkt jest dostosowany do wymagań rynku. Tego typu elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany rynkowe, jest ważnym elementem wpływającym pozytywnie zarówno na rozwój sprzedaży, jak i wizerunek firmy - dodaje.

Kawecki przyznaje, że dużym wsparciem dla działalności CBR Sokołowa jest filozofia Design Thinking.

- Filozofia DT wpisała się w proces wdrożeniowy, który wykorzystujemy w firmie Sokołów. Jego głównym założeniem jest dogłębne zrozumienie potrzeb naszych konsumentów. Dzięki tej metodzie, opartej na testowaniu wielu hipotez, prototypowych produktów, koncepcji i rozwiązań, możemy wprowadzać na półki optymalny asortyment, w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Ze względu na szeroki asortyment i liczbę wprowadzanych na rynek nowości, Design Thinking stanowi dla nas realne wsparcie w działaniach, pozwalając nam określać potrzeby konsumentów bardzo precyzyjnie. Dzięki temu otrzymujemy właściwie „zaprojektowane”, nowoczesne produkty, które nasi klienci chcą kupować - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Krzysztof Kawecki RSS ALERT    /    badania i rozwój RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    design thinking RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.