Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sokołów z 9,2 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży w 2017

- Przychody ze sprzedaży Sokołów SA rok do roku wzrosły o 9,2 proc. Umocniliśmy naszą pozycję na wielu eksportowych rynkach. W Wielkiej Brytanii pojawiły się kolejne produkty Sokołowa i zostały bardzo dobrze przyjęte. Zwiększyliśmy sprzedaż na rynku amerykańskim. Rozpoczęliśmy produkcję i eksport produktów do Hong Kongu. Rozszerzyliśmy działania na rynkach skandynawskich, a nasza wołowina zaczęła podbijać Portugalię i Japonię - mówi Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów SA.

Sokołów z 9,2 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży w 2017
Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów SA, fot. mat. pras.

Prezes Sokołowa podkreśla, że mimo wielu przeciwności nękających polską branżę mięsną, może nazwać rok 2017 rokiem sukcesu.

- Głównymi problemami były niestabilna sytuacja na rynku surowcowym oraz rozprzestrzeniający się wirus ASF. W celu przeciwdziałania epidemii Sokołów podjął szerokie działania, od współpracy z państwowymi służbami weterynaryjnymi, na spotkaniach z rolnikami i władzami lokalnymi kończąc. Dużym problemem jest również ciągły brak możliwości eksportu wieprzowiny do Chin, Rosji czy Korei Płd - dodaje.

W 2017 roku w Grupie Sokołów pojawiło się prawie 300 nowych miejsc pracy. 

- Nieustannie poszerzamy asortyment, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W 2017 roku do polskich sklepów trafiło 59 nowych produktów Sokołowa. Wprowadziliśmy dwie nowe linie produktowe – „Z gruntu dobre”, składającą się z warzywnych past i pasztetów, idealnych dla osób chcących urozmaicić swoją dietę oraz linię „Drób Premium”, kierowaną do konsumentów poszukujących wysokiej jakości produktów drobiowych. Za rozwojem związanym z rozszerzaniem naszej oferty stoi wiele inwestycji, które pochłonęły w tym roku niemal 110 mln złotych. To właśnie dzięki nim możemy wykorzystywać nasz potencjał w pełni, a jednocześnie chronić środowisko. Jak wynika z badań, wybudowana w zeszłym roku energooszczędna kotłownia w Sokołowie Podlaskim, pozwoliła na zaoszczędzenie ponad 8 000 MWh energii elektrycznej oraz ograniczyła emisję gazów o 16 500 ton - dodaje Miszczuk.

W ramach programu „Na ścieżce zdrowia” Sokołów przeprowadził akcję edukacyjną pod nazwą #ucieknijcukrzycy.

- Zorganizowaliśmy szkolenia, podczas których dietetyk wraz z naszym szefem kuchni uczyli, jak poprzez właściwą dietę zapobiegać chorobie oraz komponować codzienny jadłospis. Kolejnym krokiem było uruchomienie akcji sportowej, podzielonej na trzy kategorie: „Sokołów biega”, „Sokołów na rowerze” oraz „Sokołów pieszo”. Zaangażowanie naszych pracowników przerosło najśmielsze oczekiwania, co zaowocowało wspólnym pokonaniem ponad 40 000 km - dodaje Miszczuk.

Sokołów udostępnił pracownikom platformę szkoleniową, w ramach której mogli skorzystać z kursów on-line z zakresu marketingu, zarządzania, sprzedaży, social-mediów, pakietu office czy grafiki komputerowej. 

więcej informacji:

Sokołów SA RSS ALERT    /    Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    CSR w branży mięsnej RSS ALERT    /    Z gruntu dobre Sokołów RSS ALERT    /    ASF RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • pracownik 2017-12-31 11:25:35
    To prezes sokołowa niech przyjedzie do Koła i zobaczy jakie są posiłki.....nie potrzeba dietetyków he he

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.