Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Specjalista ZPM Matthias: Rośnie sprzedaż dań gotowych i wędlin tradycyjnych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-05-2014, 15:53
Specjalista ZPM Matthias: Rośnie sprzedaż dań gotowych i wędlin tradycyjnych

Popularność dań gotowych zdecydowanie rośnie. Obserwujemy też większe niż przed laty zapotrzebowanie na wędliny produkowane w sposób tradycyjny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Takmadżan, specjalista ds. marketingu w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego Matthias.

- Czy na rynku wędlin i przetworów mięsnych widać nowe trendy?

- Coraz większe zainteresowanie klientów budzą dania gotowe, które mamy w swojej ofercie. Ponieważ w dzisiejszych czasach mamy coraz mniej czasu na gotowanie - ta oferta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zapracowanych pań domu. Popularność dań gotowych zdecydowanie rośnie. Obserwujemy też większe niż przed laty zapotrzebowanie na wędliny produkowane w sposób tradycyjny. Stąd też ich stała obecność w naszej ofercie.

- W perspektywie najbliższych lat Matthias będzie rozszerzać asortyment czy może kierunkiem rozwoju firmy jest węższa specjalizacja produkcji?

- Nasza aktualna oferta produktów jest tak duża i zróżnicowana asortymentowo, że w najbliższym czasie nie planujemy wprowadzać na rynek wielu nowych produktów. Koncentrujemy się na utrzymaniu jakości naszych wyrobów i zwiększeniu ich dostępności.

- Ale jeśli będą Państwo poszerzać ofertę, to o jakie produkty?

- Rozwojem mogą zostać objęte wyroby z linii „Z lubelskiej Zagrody", w skład której wchodzą karczek, szynka i boczek. Wędliny te są kontynuacją bogatej tradycji kulinarnej Lubelszczyzny i jej ekologicznego surowca. Są to wyroby tradycyjne pieczone na szaro. Proces produkcji opiera się tak samo od lat - na bazie soli, wywaru z ziół i przypraw, a następnie pieczenia.

- Jakie środki promocji Państwo stosują?

- Jednym z elementów, który przybliża markę Matthias do klientów jest wydana przed Świętami Wielkanocnymi gazetka firmowa - bardzo kolorowa, z elementami oferty handlowej, ciekawostkami i rozrywkami umysłowymi. Projekt ten będziemy kontynuować także przy innych okazjach.

- Mówi się, że konsumenci coraz większą wagę przywiązują do jakości. Jak to przekłada się na politykę Pani firmy?

- Zdecydowanie stawiamy na jakość! Myślę, że to dzięki jakości mamy ugruntowaną renomę, mimo dużej konkurencji, w sklepach Stalowej Woli, Kraśnika, czy Janowa Lubelskiego. Nowych klientów zdobywamy np. w Rzeszowie czy Warszawie. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 959) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH