REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stoczek walczy o 5 proc. udział w rynku dań gotowych

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2008, 13:24
Stoczek walczy o 5 proc. udział w rynku dań gotowych

Należący do spółki Makarony Polskie producent dań gotowych firma Stoczek chce walczyć o klienta w nowych regionach kraju, ma jej w tym pomóc nowa wizualizacja marki i szeroka kampania marketingowa. Firma planuje także wprowadzenie nowej linii produktów.

REKLAMA

Obecnie marka Stoczek jest dobrze rozpoznawana przez klientów Polski Centralnej i Połudnowo-Wschodniej, gorsze wyniki sprzedaży firma osiąga na zachodzie i północy kraju. - Chcemy poszerzyć znajomość marki Stoczek na całą Polskę. Mamy także nadzieję, że utrzymamy postrzeganie Stoczka jako produktu z wyższej półki - mówi Paweł Nowakowski, prezes spółki Makarony Polskie, która jest właścicielem Stoczka. Firmie ma w tym pomóc prowadzona obecnie kampania reklamowa promująca nowy wizerunek produktów Stoczka. Do kupowania ma zachęcić także nowa linia produktów, która wkrótce pojawi się na rynku. - Będą to przetwory warzywne i owocowe - mówi Nowakowski.

Firma chce intensywnie działać na rynku produktów gotowych do spożycia. - Rynek dań gotowych rośnie ok. 10 proc. rocznie, niemal każdego dnia przybywają nowi konkurenci. W tej sytuacji dużym wyzwaniem jest utrzymanie w 2008 r. dotychczasowych 5 proc. udziałów w rynku - mówi prezes spółki Makarony Polskie. - Jeżeli uda nam się zwiększyć udziały w rynku będziemy bardzo zadowoleni.

Rzeszowska spółka przejęła kilkanaście miesięcy temu zakłady w Stoczku Łukowskim specjalizujące się w produkcji dań gotowych i przetworów owocowo-warzywnych. Przejęcie kosztowało Makarony Polskie 12,85 mln zł.

Od momentu przejęcia firmy Makarony Polskie zainwestowały w Stoczek stosunkowo niewielką kwotę ok. 4 mln zł. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnych zasad zarządzania i częściowej restrukturyzacji nowy właściciel zlikwidował tzw. wąskie gardła co pozwoliło wykorzystać w pełni moce produkcyjne spółki. - Dzięki wprowadzonym zmianom firma zdobyła nowe kontrakty i zwiększyła produkcję o 100 proc. - mówi Paweł Nowakowski. Integracja Stoczka z Grupą Makarony Polskie powinna się zakończyć w połowie 2008 r.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH