Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Sukcesja – największe wyzwanie dla branży mięsnej w Polsce? (analiza)

Zmiana pokoleniowa w polskim biznesie staje się faktem. Coraz więcej przedsiębiorców, którzy zakładali swoje firmy na początku lat 90 zaczyna myśleć o emeryturze i poszukuje godnych następców. Potomkowie nie zawsze wykazują jednak chęci i predyspozycje do przejęcia sterów w często sporej wielkości firmie. Choć w branży mięsnej nie brak pozytywnych przykładów przejęcia firm przez młodsze pokolenia, warto zdać sobie sprawę jakie zagrożenia i wyzwania mogą pojawić się w toku przeprowadzania sukcesji w spółce.

Sukcesja – największe wyzwanie dla branży mięsnej w Polsce? (analiza)
20 procent polskich przedsiębiorstw jest przejmowanych przez drugie pokolenie, fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

branża mięsna RSS ALERT    /    sukcesja w firmach rodzinnych RSS ALERT    /    sukcesja RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Łukasz Targoszyński RSS ALERT    /    Robert Niczyporuk RSS ALERT    /    Ludomir Biedecki RSS ALERT    /    Anna Olewnik-Mikołajewska RSS ALERT    /    Konrad Pazgan RSS ALERT    /    Mirosław Gzella RSS ALERT    /    konsolidacja branży mięsnej RSS ALERT    /    fuzje i przejęcia w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.