Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

SuperDrob: Dzięki Kurczakowi Sielskiemu budujemy naszą markę

- Jeszcze kilka lat temu w sklepowej ladzie z mięsem rzadko było napisane od jakiego producenta pochodzi dany produkt. Dzisiaj to się zmienia. Klient chce wiedzieć od kogo jest produkt i kto jest producentem. Kurczak Sielski jest strategicznym działaniem na rzecz budowania własnej marki i już wkrótce zaoferujemy na jego bazie kolejne produkty gotowe i przetworzone - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jarosław Kowalewski, członek zarządu ds. strategii i rozwoju w firmie SuperDrob.

SuperDrob: Dzięki Kurczakowi Sielskiemu budujemy naszą markę
Jarosław Kowalewski, fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 30-12-2019, 09:44

Wprowadzony na rynek w 2018 r. przez SuperDrob Kurczak Sielski to produkt pozycjonowany w segmencie premium. 

Jarosław Kowalewski wskazuje, że sprzedaż Kurczaka Sielskiego dynamicznie rośnie.

- Cieszymy się, że rynek docenia nasze starania. Widzimy, że jest to produkt, który dobrze się rozwija i wpasował się w potrzeby rynku. Jest hodowany w nieco inny sposób - bez użycia jakichkolwiek antybiotyków, z wykorzystaniem paszy bez surowców zawierających GMO. Dzięki temu, że wolniej rośnie jest smaczniejszy, a konsystencja mięsa jest nieco inna - mówi.

Wiceprezes SuperDrobu podkreśla, że ze względu na specjalistyczną paszę i dłuższy cykl chowu Kurczak Sielski musi być też trochę droższy, ale na rynku jest zapotrzebowanie także na taki produkt.

- Mamy stworzony ciekawy program dla hodowców. Chcemy umożliwić im pomoc w realizacji takiej inwestycji. Jesteśmy w stanie wesprzeć ich finansowo, technicznie i merytorycznie. W zamian oczekujemy wieloletniej współpracy z nami. Widzimy, że projekt się rozwija. Dostajemy też bardzo pozytywne opinie od restauratorów, co jest budujące. HoReCa też chce mieć produkt premium, który lepiej smakuje i ma dodatkowe walory, dzięki którym restaurator może się pochwalić, że korzysta z najlepszych surowców - mówi.

Kurczak Sielski to produkt sprzedawany głównie w sieciach handlowych.

- Trafiamy tym produktem zarówno w potrzeby klienta, jak i sieci, umożliwiając im uzupełnienie półki o produkt premium z dodatkowymi walorami spożywczymi. A sieci, podobnie jak konsumenci, szukają produktów, które czymś się wyróżniają - dodaje Kowalewski.

Nasz rozmówca wskazuje, że pojawienie się w portfolio SuperDrobu Kurczaka Sielskiego było dla firmy ważnym krokiem w kierunku budowania własnej marki.

-  Jeszcze kilka lat temu w sklepowej ladzie z mięsem rzadko było napisane od jakiego producenta pochodzi dany produkt. Dzisiaj to się zmienia. Klient chce wiedzieć od kogo jest produkt i kto jest producentem. Kurczak Sielski jest strategicznym działaniem na rzecz budowania własnej marki i już wkrótce zaoferujemy na jego bazie kolejne produkty gotowe i przetworzone - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SuperDrob RSS ALERT    /    Jarosław Kowalewski RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    drób 2019 RSS ALERT    /    Kurczak Sielski RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    budowanie marki RSS ALERT    /    GMO RSS ALERT    /    antybiotyki w kurczakach RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.139.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.