Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

SuperDrob rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

SuperDrob S.A. rozpoczyna pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. Działania obejmą główne stacje telewizyjne, serwisy internetowe oraz nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach Polski.

SuperDrob rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego
fot. mat. pras.

Kurczak Sielski to propozycja SuperDrobu skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.

– Naszą ambicją jako producenta drobiu, jest oferowanie konsumentom żywności coraz lepszej jakości, odpowiadającej ich rosnącym oczekiwaniom. Stąd decyzja o budowie nowej, silnej marki, zdolnej zjednać sobie sympatię i uznanie wymagającego konsumenta – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A. – Jest to część szerszej strategii SuperDrob, w ramach której dywersyfikujemy portfolio produktów, rozbudowujemy sieć dystrybucji i wchodzimy w nowe segmenty rynku – dodaje.

Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach, w tym TVP, TVN i Polsat oraz antenach tematycznych. Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów (spoty TV, branding opakowań, materiały OOH, dedykowana strona www) odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SuperDrob RSS ALERT    /    drób 2018 RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Aneta Stępniak RSS ALERT    /    kurczaki RSS ALERT    /    antybiotyki w kurczakach RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Baron 2018-10-08 07:47:28
    ha ha kurczak bez antybiotyku ? nie kłam Pinokio !!!! dobra bajka szkoda tylko że firma sprzedaje standardowego kurczaka jako podróbkę ekologi i wolnorosnącego .......... niech KRD pracuje szybciej nad segmentacją rynku szybciej to oszukiwanie się skończy
  • obserwatorka 2018-10-13 17:59:08
    Ha, ha, ha już pani Agnieszka Sz-M przybywa ... Współczuje załoze i współpracownikom. Znaczy czas zamordyzmu, wywalania i chamstwa czas zacząć. Brawo zarząd, przecież normalnie być nie może!
  • świadomy konsument 2018-10-13 23:42:05
    Sielski ?? ściema napompowany jak zwykły brojler, krótkie podudzia przerośnięte filety, zwykły kurczak broiler, tylko papier na etykiecie wszystko przyjmie że on niby taki super,

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.