Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SuperDrob współpracuje z youtuberem Jackiem Gadzinowskim (wideo)

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 14-05-2018, 14:08
SuperDrob współpracuje z youtuberem Jackiem Gadzinowskim (wideo)
Jacek Gadzinowski w zakładzie SuperDrob, fot. mat. pras.

Na początku 2018 r. Grupa Kapitałowa SuperDrob zaprosiła do współpracy znanego youtubera – Jacka Gadzinowskiego (posiada ponad 600 tys. obserwujących i ponad 110 mln odsłon swoich filmów). Tak powstał film o SuperDrob w konwencji „Wjazd na chatę”.

SuperDrob chce pokazać konsumentom jak wygląda nowoczesna produkcja drobiu. - Szczególnie w momencie pojawiających się przekłamań (fake newsów) o hodowli kurczaka oraz nasilających się akcjach organizacji prozwierzęcych. Cześć z tych procesów wymusza nieracjonalne podniesienie kosztów produkcji, co wpływa na cenę jaką płaci każdy klient. Co więcej, celowo podważa się zaufanie konsumentów do krajowych producentów - informuje producent.

- Naszą ideą jest przygotowanie produktów „szytych na miarę”. Chcemy, żeby klient, który do nas przychodzi (to głównie - sieci handlowe, sklepy) otrzymał taki produkt, jaki sobie wymarzył. Kierunkiem rozwoju SuperDrob jest stałe podwyższanie jakości produktów i zaskakiwanie nowościami. Rynek dań gotowych w krajach Europy Zachodniej jest bardzo dojrzały. Europejski klient trafia do sieci handlowej, gdzie każdego dnia przez 365 dni w roku może wybrać inne i niepowtarzające się danie gotowe. W Polsce obserwujemy wiele nowości, ale jeszcze dużo przed nami, aby mówić o dojrzałym rynku dań gotowych – mówi Magdalena Panasiuk-Krasińska wiceprezes SuperDrob ds. handlu.

Firma jest aktywnym podmiotem w integracji polskiego rynku rolno-spożywczego. Dzięki parterom z Tajlandii – Grupie CP Foods, SuperDrob ma dostęp do globalnych rozwiązań na rynku spożywczym.

Projekt ze znanym youtuberem jest okazją do pokazania codziennych bohaterów tworzących branżę drobiarstwa. 

 „To coraz mocniejsza branża w Polsce, skutecznie walcząca o zagraniczne rynki zbytu. Dzięki niej pozyskujemy dewizy, które można później inwestować np. w rozwój polskiego rolnictwa” – mówi Jacek Gadzinowski.

SuperDrob prowadzi działania PR-owe ukierunkowane na budowanie silnej marki spożywczej, eksport i wsparcie lokalnych społeczności (CSR). Szczególnie w miejscowościach w których są zakłady – w Karczewie, Lublinie, Łodzi, Łukowie i Stoczku. Działania społeczne opisane w jednym z pierwszych raportów CSR branży drobiarskiej (www.raport-csr.pl) są znaczącym czynnikiem misji rodziny Lipków. W 2018 roku powstała także Fundacja SuperDrob USKRZYDLAMY. 

W ramach działań marketingowych i NPD (działu rozwoju produktów) firma wprowadziła już wiele zmian na poziomie strategii marki, w tym pozycjonowania, budowania oferty produktowej i identyfikacji wizualnej. Obecnie intensyfikuje procesy sprzedażowe na rynku krajowym poprzez budowanie dystrybucji. W najbliższym czasie planuje komunikację mającą na celu budowanie świadomości marki SuperDrob na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 341) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.