Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Sushi Factory: Wzrosty przychodów przyjmujemy z pokorą

- Od początku działalności, rok w rok, odnotowujemy wyższe przychody. Wzrosty te cieszą, ale przyjmujemy je z odpowiednią pokorą, a przede wszystkim motywacją do dalszej pracy. Bez takiego podejścia utrzymanie tendencji zwyżkowych nie byłoby możliwe - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory

Sushi Factory: Wzrosty przychodów przyjmujemy z pokorą
Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory, fot. mat. pras.

Anna Tubacka zaznacza, że Sushi Factory rozwija się dynamicznie wykorzystując posiadane moce produkcyjne.

- Ma to odzwierciedlenie w osiąganych wynikach finansowych. Od początku działalności, rok w rok, odnotowujemy wyższe przychody. Wzrosty te cieszą, ale przyjmujemy je z odpowiednią pokorą, a przede wszystkim - motywacją do dalszej pracy. Bez takiego podejścia utrzymanie tendencji zwyżkowych nie byłoby możliwe - dodaje.

Jakie nowości produktowe pojawiły się w asortymencie firmy?

- W ostatnim czasie wprowadziliśmy dwie nowe marki kategorii food to go. To m.in. Wrap4You, czyli sushi wrapy z ryżu i nadzienia owiniętego wodorostem nori. Do opakowań dodaliśmy nowość w postaci chusteczki nawilżanej w niewielkim pudełku. Choć to drobny gadżet, jest niezwykle przydatny, bo pozwala odświeżyć dłonie przed czy po posiłku. Ułatwia on zjedzenie kanapek także w czasie podróży czy w pracy. Kolejne nowości, w tym także marki, swoją premierę będą miały w 2019 roku – będą to marki Ready4You i Azja4You - dodaje.

Prezes Sushi Factory wskazuje, że firma nieustannie zabiega o istotne w branży certyfikaty.

- Od pół roku posługujemy się certyfikatami ASC i MSC na wybrane ryby, chcąc wybierać wyłącznie te ze zrównoważonych połowów lub odpowiednich hodowli. W niektórych naszych produktach znaleźć można także tuńczyka ze znakiem Dolphin Safe potwierdzającym, że jego połów odbył się w sposób bezpieczny dla delfinów. Standard ten stosujemy od grudnia 2017 roku - dodaje.

Z Anną Tubacką, prezes Sushi Factory rozmawialiśmy o postrzeganiu sushi, a także planach i inwestycjach firmy. Pełna treść rozmowy dostępna jest w Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sushi Factory RSS ALERT    /    Anna Tubacka RSS ALERT    /    sushi RSS ALERT    /    MSC RSS ALERT    /    certyfikat MSC RSS ALERT    /    Certyfikat MSC/ASC RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    Sushi4You RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 77.221.145.130 [89.107.124.36]
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.