Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Tarczyński: 2,8 mln zł straty netto w I półroczu wobec 4,7 mln zł zysku przed rokiem

Tarczyński zanotował w I półroczu 2018 roku 2,8 mln zł straty netto wobec zysku netto w wysokości 4,7 mln zł rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie. Rentowność netto Tarczyńskiego po sześciu miesiącach wynosi -0,8 proc.

Tarczyński: 2,8 mln zł straty netto w I półroczu wobec 4,7 mln zł zysku przed rokiem
fot. materiały prasowe

W okresie 6 miesięcy 2018 roku marża brutto spółki na sprzedaży wynosiła 22,3 proc. i była o 4,3 p.p. wyższa niż w analogicznym okresie 2017 roku.
 
"Najważniejszym czynnikiem wzrostu marży brutto był najniższy od 2 lat koszt surowca - koszty zużycia materiałów i energii w przychodach w pierwszym półroczu 2018 roku (poza przychodami ze sprzedaży towarów i materiałów) wynosiły 58,3 proc., natomiast w pierwszym półroczu 2017 roku 63,9 proc." - napisano w raporcie półrocznym spółki.
 
Tarczyński zanotował poziom kosztów sprzedaży na poziomie 47,2 mln zł (wzrósł o 1,7 mln zł w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku).
 
Począwszy od pierwszej połowy 2018 roku grupa Tarczyński powróciła do ponoszenia regularnych wydatków na kampanię reklamową. Ich wartość w pierwszym półroczu 2018 wyniosła 6,6 mln zł.
 
Wynik EBITDA grupy po półroczu wyniósł 21,1 mln zł i był o 2,6 mln zł niższy niż przed rokiem. Rentowność EBITDA wyniosła 5,9 proc. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tarczyński RSS ALERT    /    wyniki Tarczyński RSS ALERT    /    wyniki fiinansowe RSS ALERT

KOMENTARZE (10)

  • leszek 2018-09-28 21:46:10
    panie Jacku, dośc reklam, teraz trzeba się skupić na tym abt serwis był wystarczający, aby zespół ph nie marudził jak jest zle tylko wział się do pracy
  • Paweł 2018-09-28 23:02:57
    Może mniejsze rotację w firmie dały by zwiększone zyski ?:(
  • Józek ze Wsi 2018-09-29 05:11:08
    Wystarczy trzymać cenę wypromowanego produktu, a nie dawać pupy za pół darmo, dobrze sprzedać sztuka, tanio każdy potrafi. Prawda nowoczesna?
  • goha 3zl 2018-09-29 20:43:57
    Może morze jakość poprawcie smak waszych produktów bo marne są szczególnie szynki i tzw kabanosy, typowo polska marna jakość
  • Msropss 2018-09-30 09:18:52
    Kabanosy przesadnie drogie i się dziwią

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.