Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Tarczyński: Szykujemy sporo rewolucyjnych nowości (wywiad)

- Oprócz rozwijania aktualnych linii produktów, szykujemy sporo rewolucyjnych nowości. Wszystkie będą wyróżniały się oczywiście najwyższą jakością. Stale poszerzamy portfolio firmy w kategorii przekąsek i mogę zagwarantować, że nowości zaplanowane na III i IV kwartał 2019 roku wprowadzą do niej kolejne istotne produkty - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Tarczyński: Szykujemy sporo rewolucyjnych nowości (wywiad)
Fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 13-08-2019, 14:23

Portalspozywczy.pl: Latem 2019 roku firma Tarczyński rozpoczęła współpracę z Projektem Plaża tworząc strefę relaksu z food truckiem, serwującym produkty firmy w formie hot dogów. Jakie cele marketingowe, wizerunkowe, sprzedażowe chcecie Państwo w ten sposób zrealizować?

Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.:  Chcemy być bliżej naszych klientów i dzielić się z nimi smakiem nowych produktów Tarczyński Naturalnie. Nie ma lepszego miejsca do obecności w czasie wakacji, niż polskie morze i popularne plaże w pięknych lokalizacjach nad Bałtykiem. W strefie, o której pan wspomniał serwujemy hot-dogi, które przygotowujemy wykorzystując parówki z 100% mięsa z szynki z linii Tarczyński Naturalnie. Produkty bez dodatku
konserwantów idealnie pasują do naszych nadmorskich działań, w których promujemy
sport, aktywność i wspólne, rodzinne spędzanie czasu. Hot-dogi są oczywiście główną, ale nie jedyną atrakcją. Można u nas spotkać znane z telewizji gwiazdy, które opowiadają o cechach produktu oraz o tym, na co zwracać uwagę wybierając produkty mięsne. Strefę odwiedzili m.in. Kuba Wesołowski, Ula Chincz i Alan Andersz oraz zawodnicy Panthers Wrocław – Mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim. Warto dodać, że ich głównym sponsorem jest nasza firma, angażująca się w tę efektowną dyscyplinę sportową już od ponad 10 lat.

Wiemy, że “plażowa” aktywność firmy Tarczyński jest powiązania z wprowadzeniem na rynek nowej linii produktów “Naturalnie”. Jakie to będą produkty i czym będą się one wyróżniać w odniesieniu do obecnie dostępnych na rynku parówek i kabanosów?

Produkty linii Tarczyński Naturalnie wyróżnia brak dodatku konserwantów i bardzo krótki skład, co jest odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów i zmieniające się trendy na rynku. W czerwcu debiutowały wspomniane już przeze mnie Parówki z 100% szynki, a także kabanosy z Kurczaka oraz z Szynki. Każdy z tych produktów wyróżnia się bardzo prostym składem, w którym znajdziemy wyłącznie mięso, przyprawy i sól. Linia Tarczyński Naturalnie to idealna propozycja dla osób, szukających naturalnych produktów, które łączą najwyższą jakość ze świetnym smakiem.

Wiemy, że jeszcze w 2019 r. na rynku pojawią się kolejne nowości produktowe od Tarczyńskiego. W jakim kierunku będzie rozwijane portoflio produktowe firmy w najbliższej przyszłości?

więcej informacji:

Tomasz Tarczyński RSS ALERT    /    Tarczyński RSS ALERT    /    Tarczyński SA RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    spożycie mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.