Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trend na naturalność przeniknął także na rynek karm dla zwierząt

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2017, 19:06
Trend na naturalność przeniknął także na rynek karm dla zwierząt
Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. Fot. materiały prasowe

- Półka ewoluuje oferując większą różnorodność, ale nadal nam daleko do krajów Europy Zachodniej, gdzie silnie rośnie kategoria premium i wydatki na pupila są wielokrotnie wyższe niż w Polsce. Wszystko jednak wskazuje, że ta kategoria będzie rosła nie tylko w kategorii pet food, ale całej kategorii pet care - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.

Pat Romanek wspomina, że gdy Butcher's Pet Care wchodziła na rynek polski w 2011 roku, był on zdominowany przez dwóch globalnych graczy, a dostępna oferta nie była zróżnicowana.

- W ostatnim czasie na całą kategorię FMCG istotnie wpłynął trend naturalności, który przeniknął również w jakimś stopniu do pet food. Częściej zwracamy uwagę na to, co sami jemy i takie oczekiwania mamy od karmy, którą karmimy - dodaje.

W ocenie Romanek najsilniejszym trendem w segmencie pet food w ujęciu globalnym jest kierunek naturalny, prozdrowotny.

- Limitowane składniki, transparentność składu, koncepty bio oraz humanizacja pet food. To wszystko jest bardzo pozytywne dla klienta końcowego, który łatwiej może odróżnić co jest rzeczywiście dobrej jakości produktem. Na pewno widzimy też rozwój w kategorii karm suchych. W wielu krajach producenci wprowadzają karmę grain free/bez zbóż ze świeżym mięsem, po to, by była ona jak najbardziej biologicznie odpowiednia dla zwierzęcia. To odpowiedź dla klientów którzy chcą karmić jak najbardziej naturalnie ale wolą wygodę formy karmy suchej - dodaje.

Pat Romanek uzupełnia, że wraz ze wzrostem popularności dań typu 'single serve' Butcher's wprowadził tacki super premium Butcher’s Superior, z wyrafinowanymi mięsnymi składami.

- W kategorii kot pojawiła się premium linia Delicious dinners, z saszetkami oraz małymi puszeczkami w ofercie. To obecnie najatrakcyjniejsza oferta w kanale spożywczym jeśli chodzi o jakość, zawartość mięsa i świeżych składników. W planach mamy nowe produkty single serve dla psa oraz premium karmę suchą dla psów oraz dla kotów. Zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klientów i  odpowiadamy na aktualne trendy pamiętając, że nasze produkty odpowiadają na najważniejsze oczekiwanie klientów, są zdrowe i naturalne - dodała.

Zapraszamy do lektury pełnego wywiadu z Pat Romanek:

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Czytelnik 22-09-2017, 20:40:
karma dla zwierząt w większości to mięso mniej niż 50% zmieszana nie wiadomo z czym w tym z przeterminowanym mięsem, twój zwierzak nie wybrałby tego !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH