Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Trzeci kwartał 2017 dobry dla Seko (wyniki)

W III kwartale 2017 roku tj. w okresie od 01.07.2017 roku do 30.09.2017 roku Seko osiągnęło przychody ze sprzedaży na poziomie 41,4 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku były one wyższe o 20,7 proc.

Trzeci kwartał 2017 dobry dla Seko (wyniki)
Kazimierz Kustra, prezes Seko. Fot. Seko

W III kwartale 2017 r. przychody ze sprzedaży produktów wzrosły o 23,5 % i wyniosły 38,1 mln zł, zaś przychody ze sprzedaży towarów i materiałów były niższe o 4,4% niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i ukształtowały się na poziomie 3,3 mln zł.

Zysk brutto ze sprzedaży w III kwartale 2017 r. wyniósł 7 mln zł i był o 16,90% wyższy niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Na pozostałych poziomach rachunku wyników Spółka odnotowała również zwiększenie wyników finansowych: zysk z działalności operacyjnej Spółki w III kwartale 2017 roku wyniósł 1,9 mln zł, zaś zysk netto ukształtował się na poziomie 1,5 mln zł.

W okresie I-III kwartału 2017 r. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 121,4 mln zł. W porównaniu do trzech pierwszych kwartałów 2016 r. były one wyższe o 23,7%. Przychody ze sprzedaży produktów wzrosły o 26,1 % i wyniosły 111,8 mln zł, zaś przychody ze sprzedaży towarów i materiałów były niższe o 1,7% niż w analogicznym okresie ubiegłego roku kształtując się na poziomie 9,7 mln zł.

Wzrost przychodów ze sprzedaży produktów w samym III kwartale 2017 r., jak również w okresie I-III kwartału 2017 r., w porównaniu z analogicznymi okresami ubiegłego roku wynikał, w ocenie Zarządu Spółki, z intensywnej pracy w wielu obszarach funkcjonowania Spółki.

- W sposób ciągły są prowadzone prace mające na celu poprawę jakości oferowanych produktów (zakup surowca najwyższej jakości, dopracowywanie receptur i smaku wyrobów) oraz zwiększenie ich atrakcyjności dla klientów (estetyka wyrobów i opakowań, nowe rodzaje opakowań). Działania marketingowe prowadzone m.in. w internecie (w tym w mediach społecznościowych) mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Spółki wśród klientów, a także promocję spożywania ryb. Dochodzą do tego również działania w obszarze obsługi klienta i promocji sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji - czytamy w komunikacie zarządu.

W okresie I-III kwartału 2017 roku Spółka osiągnęła zysk brutto ze sprzedaży na poziomie o 34,7% wyższym niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk z działalności operacyjnej w okresie 9 miesięcy 2017 r., który wyniósł 5.601 tys. zł, był wyższy o 218,6% niż w takim samym okresie ubiegłego roku. Z kolei zysk netto ukształtował się na poziomie 4.743 tys. zł (wzrost o 270,0% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku). Wskaźnik rentowności netto za okres I-III kwartału 2017 r. osiągnął wartość 3,9%, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku wyniósł 1,3%. Czynniki mające istotny wpływ na osiągnięty wynik finansowy zostały wskazane w punkcie III.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

SEKSeko SA

więcej informacji:

Seko RSS ALERT    /    Kazimierz Kustra RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb w Polsce RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT    /    wyniki Seko RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    GPW RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.