Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Tyson Foods z dobrymi wynikami

Drugi kwartał roku obrotowego zakończony 2 kwietnia 2016 roku był udany dla Tyson Foods. Amerykański gigant zanotował 434 mln dolarów zysku netto, podczas gdy w analogicznym okresie roku poprzedniego był on o ponad 120 mln dolarów niższy.

Tyson Foods z dobrymi wynikami
Fot. Tyson Foods/tysonfoods.com

W analizowanym okresie przychody ze sprzedaży spadły o 8 proc. do 9,17 mld dolarów. W ciągu sześciu ostatnich miesięcy 18,3 mld dolarów, podczas gdy w półroczu poprzedniego roku obrotowego, które kończyło się 28 marca Tyson Foods wypracował przychody ze sprzedaży w wysokości niespełna 20,8 mld dolarów.

Zysk brutto wyniósł 1,183 mld dolarów, podczas gdy w porównywalnym okresie poprzedniego roku obrotowego był on niższy o blisko 200 mln dolarów i wynosił 989 mln dolarów.

Zysk operacyjny wyniósł 704 mln dolarów, wobec 547 mln dolarów w analogicznym okresie (wzrost o 27 proc.). 

- Nasz zespół skupia się na innowacyjności i budowaniu naszego portfela wiodących produktów i marek. Dostosowujemy się do trendów konsumenckich i zmian na rynku oraz zdobywamy synergię - powiedział Donald Smith, prezydent i dyrektor generalny Tyson Foods. 

Tyson Foods działa w branży spożywczej od 1935 roku. Jest jednym z największych producentów i dystrybutorów drobiu, wołowiny i wieprzowiny oraz drugą co do wielkości firmą zajmującą się produkcją żywności na świecie. W ubiegłym roku Tyson Foods osiągnął przychody w wysokości 41,37 mld dolarów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tyson Foods RSS ALERT    /    Donald Smith RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.