Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

UPEMI: Działania promocyjne wspierają jakościowe polskie wędliny i mięso

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 30-06-2017, 09:42
UPEMI: Działania promocyjne wspierają jakościowe polskie wędliny i mięso
fot. materiały prasowe UPEMI

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła w czerwcu wiele projektów i przedsięwzięć w kraju i za granicą w ramach trzech kampanii „Polska smakuje jakością”, „Historia pochodzenia jakością” i „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”. UPEMI dotarło z jakością QAFP do ponad 2000 hodowców oraz ponad 30 tysięcy konsumentów.

Na początku czerwca UPEMI wyruszyło w podróż pod hasłem „Polska smakuje jakością” w ramach projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Pierwszym przystankiem był festiwal „Europa na Widelcu”, potem odwiedzono Piknik PDŻ, 17 czerwca Targ Śniadaniowy na warszawskim Żoliborzu, a 24 czerwca - Triatlon Challenge Poznań 2017, gdzie serwowano przekąski z polskiego mięsa i wędlin QAFP. Już wkrótce UPEMI odwiedzi Wejcherowo, Łódź i Katowice, a potem wróci do Warszawy i Poznania, aby inspirować polskim smakiem jakością.

24 czerwca UPEMI miała przyjemność uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu – 20 –leciu Firmy Skup i Sprzedaż Zwierząt Rzeźnych i Hodowlanych Sylwester Woźniecki, gdzie odbyło się spotkanie z ponad 2 tysiącami hodowców. UPEMI była tam obecna ze stoiskiem informacyjnym Systemu QAFP, na którym odbyły się liczne spotkania zarówno z aktualnymi uczestnikami Systemu, jak i tymi, którzy chcą do niego przystąpić. Sam Jubilat zaufał jakości QAFP i jest na etapie przygotowań do certyfikacji. Obecnie w ramach Systemu QAPF scertyfikowanych jest 130 hodowców. Istotę i ogromną rolę polskich hodowców w kształtowaniu jakości promujemy również w ramach bieżącej kampanii sfinansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Historia pochodzenia jakości”, z którą będziemy obecni między innymi na targach Agro Show w Bednarach.

O jakości polskiego i europejskiego mięsa i jego przetworów informowano również na Tajwanie, gdzie w dniach 21 – 24 czerwca br. UPEMI była obecna z kampanią „Smak Jakości i Tradycji prosto z Europy”, na targach Food Taipei. Otwarciem naszej wizyty na Tajwanie była zorganizowana w dniu 20 czerwca konferencja, która zgromadziła ponad 100 gości, importerów, dystrybutorów i przedstawicieli mediów. Przy wsparciu polskich ekspertów branży mięsnej oraz Warszawskiego Biura Handlowego w Tajpej skutecznie zaprezentowano potencjał polskich produktów. Dodatkowym wsparciem dla działań Unii były świeżo opublikowane badania dotyczące postrzegania europejskiej żywności przez konsumentów na Tajwanie, z których wynika, iż produkty pochodzące z Europy są kojarzone z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Jest to dla nas sygnał, że możliwości eksportowe na ten rynek będą się sukcesywnie zwiększały. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH