Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

USA przeprowadziły w Chinach internetową kampanię promocyjną mięsa

  • Autor: Agrobiznes TVP
  • Data: 29-04-2014, 10:59

Jak promować mięso w Chinach? Amerykanie robią to on-line. Tygodniowa kampania w Internecie dała więcej, niż się spodziewano. Producenci wieprzowiny zza oceanu mogli oferować swoje produkty chińskim konsumentom dzięki współpracy z największą platformą handlową w sieci. W ciągu kilku dni zebrano 7 tysięcy zamówień - podano w programie "Agrobiznes" w TVP.

Internet otwiera Stanom Zjednoczonym możliwość handlu w całych Chinach - entuzjastycznie oceniają akcje promocyjną eksperci Amerykańskiej Federacji Eksporterów Mięsa. Zadowoleni są też kupujący i dają wyraz w opiniach zamieszczanych w sieci. To zapewne skłoni kolejnych Chińczyków do wyboru mięsa z USA. Akcja ma wzmocnić rozpoznawalność marki, a także przekonać o bezpieczeństwie i wysokiej jakości amerykańskiej wieprzowiny. To pierwszy taki projekt sprzedaży świeżego mięsa przez Internet, ale trafiony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH