USA przeprowadziły w Chinach internetową kampanię promocyjną mięsa
Jak promować mięso w Chinach? Amerykanie robią to on-line. Tygodniowa kampania w Internecie dała więcej, niż się spodziewano. Producenci wieprzowiny zza oceanu mogli oferować swoje produkty chińskim konsumentom dzięki współpracy z największą platformą handlową w sieci. W ciągu kilku dni zebrano 7 tysięcy zamówień - podano w programie "Agrobiznes" w TVP.
Internet otwiera Stanom Zjednoczonym możliwość handlu w całych Chinach - entuzjastycznie oceniają akcje promocyjną eksperci Amerykańskiej Federacji Eksporterów Mięsa. Zadowoleni są też kupujący i dają wyraz w opiniach zamieszczanych w sieci. To zapewne skłoni kolejnych Chińczyków do wyboru mięsa z USA. Akcja ma wzmocnić rozpoznawalność marki, a także przekonać o bezpieczeństwie i wysokiej jakości amerykańskiej wieprzowiny. To pierwszy taki projekt sprzedaży świeżego mięsa przez Internet, ale trafiony.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!