Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Viando inwestuje w portfolio produktowe

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2015, 13:03
Viando inwestuje w portfolio produktowe
(fot. viando.pl)

Przygotowując koncepcję rozwoju portfolio produktowego zależało nam na połączeniu kilku kluczowych elementów. Nasze nowe linie uwzględniają zatem trend pro-zdrowotny, gdyż nie zawierają sztucznych barwników, fosforanów, glutenu i GMO, trend convenience, poprzez sposób pakowania i małe gramatury produktów oraz trend związany z promowaniem tradycji regionalnej, czyli w naszym przypadku dziedzictwa kulinarnego Kujaw – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Kamerduła-Gapińska, specjalista ds. marketingu Viando.

Jednym z nowych produktów Viando są kiełbaski przekąskowe pod marką „He, Jo!”, sprzedawane po dwie sztuki w małych, 80 gramowych opakowaniach. – Popularność wędlin paczkowanych cały czas rośnie, ponieważ tego typu produkt jest łatwy i wygodny w transporcie; można go zabrać do szkoły, pracy czy na wycieczkę. Tworząc linię „He, Jo!” duży nacisk położyliśmy na odpowiedni dobór smaków poszczególnych kiełbasek, które proponujemy w wersjach: pikantnej, delikatnej ze wzmocnioną zawartością białka i jako produkt dojrzewający, dla koneserów lub osób, które cenią kiełbasy typu Bamberska czy Swojska – tłumaczy Katarzyna Kamerduła-Gapińska.

Pewnym wyzwaniem dla Viando jest fakt, że w segmencie paczkowanych kiełbasek i kabanosów panuje już spora konkurencja. – Aby się wyróżnić, celowo postawiliśmy na bardzo małą gramaturę. Na rynku są dostępne podobne, ale jednak nieco większe opakowania wędlin. Wyróżnia nas także forma podania produktu w sklepie, bo wszystkie snacki pakowane są w kartonach logistycznych, które bardziej przypominają kartony do sprzedaży słodkich batoników, niż display, z jakim najczęściej spotykamy się w przypadku paczkowanych kabanosów. Chcemy w ten sposób podkreślić, że kiełbaska przekąskowa jest czymś innym, niż produkty oferowane przez konkurencję – wyjaśnia przedstawicielka Viando. 

Uruchomienie nowej linii produktowej wiązało się z inwestycjami w zakładzie przetwórczym w Radojewicach, z których najważniejszą stanowiło rozszerzenie form pakowania o delta flow-pack. – Teraz możemy pakować nasze produkty w sposób inny niż dotychczas – zaznacza Kamerduła-Gapińska.

Zapytana o wyniki sprzedaży wędlin bezglutenowych, odpowiada: - Nasz klient szuka tego typu wyrobów. Zainteresowanie nimi jest coraz większe. Zanim przeszliśmy certyfikację powalającą nam umieszczać na opakowaniach przetestowanych produktów logo z przekreślonym kłosem, sporą część naszej oferty stanowiły już wędliny, w których składzie nie ma glutenu. Jednak wtedy jeszcze tego w pełni nie komunikowaliśmy.

Przedstawicielka Viando wskazuje, że firma zamierza rozwijać segment bezglutenowy, jak również kategorię produktów „bez alergenów”. – Do tego obszaru naszej działalności można oprócz kiełbasek przekąskowych zaliczyć też nową linię mięs w słoikach, takich jak „Golonka Swojska”, „Łopatka z zielonym pieprzem” i „Mięsiwo z weka” a także różne rodzaje smalcu – wymienia. To jednak nie koniec nowości. Viando pracuje obecnie nad nową identyfikacją wizualną produktów plastrowanych. – W tej kategorii posiadamy 9 asortymentów i przyszła pora, aby odświeżyć ich opakowania. O zainteresowanie klienta trzeba walczyć przez cały czas – akcentuje Katarzyna Kamerduła-Gapińska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.