Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

VIII FRSiH: Mali producenci są spychani do rozmów o cenie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2015, 14:36
VIII FRSiH: Mali producenci są spychani do rozmów o cenie
Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol SA podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Fot. Paweł Pawłowski

- Mali producenci są spychani do rozmów o cenie. Tylko innowacja i wyróżnienie pozwalają wyjść z zaklętego kręgu ceny - przekonywał podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapolu.

Jankowski przypomniał, że w ostatnich latach Pamapol przeszedł ogromną reorganizację. 

- Trzy lata temu Pamapol był mało znaną firmą.  Rozpoznawalność brandu była minimalna. Przez te trzy lata musieliśmy bardzo mocno pracować nad restrukturyzacją operacyjną całej firmy - mówił Jankowski. Przez ten czas firma z różnych perspektyw przyglądała się rynkowi, co pozwoliło na wypracowanie odpowiednich rozwiązań biznesowych.

- Silny brand pozwalający się wyróżnić, silne innowacje, czyli myślenie o tym czego potrzebuje konsument, postawiło firmę w innej pozycji w stosunku do dużych klientów - wyjaśniał Robert Jankowski. Przyznał jednocześnie, że małe firmy są w gorszej sytuacji, ponieważ ich pozycja w stosunku do sieci handlowych jest znacząco słabsza. Wpływa to na sytuację wszystkich firm działających w danej kategorii. 

- Mali producenci grający tylko ceną nie pozwalają się rozwijać całym kategoriom. Dla rozwoju kategorii produktowych potrzebne są innowacje oraz środki finansowe pozwalające na badania, rozwój wdrażanie rozwiązań zachęcających konsumentów do większego spożywania produktów - mówił prezes zarządu firmy Pamapol. 

Dodał przy tym, że dalszy rozwój firm spożywczych możliwy jest tylko poprze szukanie innowacji oraz wdrażanie nowych produktów. Nie można jednak zapominać o smart shoppingu. 

- Konsument musi być zaspokojony we wszystkich obszarach - smaku, jakości, opakowania, ale również ceny docelowej produktu. Cena musi być akceptowana przez konsumentów. Tylko połączenie tych elementów spowoduje wzrost sprzedaży - zaznaczył Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapolu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH