Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

W branży mięsnej głównym narzędziem walki rynkowej nadal jest cena

W branży widać coraz więcej marketingowego podejścia do handlu, natomiast nadal głównym narzędziem walki rynkowej jest cena - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Woźnica, prezes ZM Duda Silesia.

W branży mięsnej głównym narzędziem walki rynkowej nadal jest cena
Na fot. Krzysztof Woźnica, prezes ZM Duda Silesia

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 03-01-2011, 09:22

Jest grono zakładów, które przeznaczają znaczne środki na nowoczesne narzędzia komunikacji z klientem. - Tymczasem zdecydowana większość zakładów ogranicza wydatki na marketing uznając je za zbędny element kosztotwórczy - zauważa Krzysztof Woźnica. - Konsumenci wędlin są jednak coraz bardziej wymagający, dlatego z czasem cena przestanie być głównym wyznacznikiem popytu a na znaczeniu coraz bardziej będą zyskiwały nowoczesne narzędzia marketingowe - dodaje.

Zaznacza, że aby zmieścić się na rynku, będą je musiały stosować także mniejsze przedsiębiorstwa z branży mięsnej.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Woźnica RSS ALERT    /    ZM Duda Silesia RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • wierzyciel 2011-01-03 11:05:05
    Marketing Duda Bis -niepłacenie za tuczniki rolnikom i dostawcom .Ostrzegam !
  • mięsny 2011-01-04 11:01:19
    był Duda, miał dudy, miał dudy miał, ale te dudy nie były Dudy, bo ten Duda od innego Dudy te dudy miał. Narazie szukanie dudków....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.