Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W przyszłym roku wzrośnie liczba klientów zainteresowanych wędlinami premium

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-12-2009, 15:54
W przyszłym roku wzrośnie liczba klientów zainteresowanych wędlinami premium

Segment markowych, wysokogatunkowych wędlin w Polsce jest szczególnie interesujący. Podczas, gdy część grupy konsumenckiej pod wpływem kryzysu była zmuszona do zmiany swoich codziennych decyzji zakupowych, w segmencie premium nie obserwujemy diametralnych zmian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Makota w ZM Pamso.

Liczba klientów kupujących najdroższe produkty pozostaje względnie stała, niezależnie od ogólnego stanu portfela polskiego konsumenta. - Ogólnie wśród naszych klientów wystąpiła jednak zmiana w strukturze spożycia. Widać to szczególnie na niższych segmentach cenowych. Klienci wybierają tu produkty nieco tańsze, niż dotychczas - zauważa Makota. - Segment premium rozwija się coraz lepiej, ponieważ konsumenci większą uwagę przywiązują do tego, co kupują. Kryterium jakości zyskuje względem kryterium ceny. Mimo ostatniego załamania na rynku, w segmencie wyrobów premium nie odnotowaliśmy większych spadków sprzedaży - dodaje.

Zdaniem przedstawiciela Pamso wędliny z górnej półki to rozwojowa grupa produktów. - Ponadto produkty premium zapadają konsumentom w pamięć, ponieważ pojawiają się na rynku jako osobne marki - tłumaczy Marcin Makota. - W naszej ofercie mamy kilka takich znanych i cenionych marek wędlin - zaznacza

Zwraca uwagę, że w segmencie premium liczy się każdy szczegół, ponieważ klienci zwracają uwagę na wiele cech produktu, które świadczą o jego jakości. - Dlatego w przypadku sprzedaży produktów Premium najlepiej sprawdza się własna sieć handlowa, gdzie producent sam może zadbać o właściwą ekspozycję - podkreśla przedstawiciel Pamso. - Nowe produkty premium od razu zyskują dużą popularność wśród konsumentów, czego dowodem może być kiełbasa Podkomorzy gruba, którą w tym roku wprowadziliśmy na rynek. Klienci od razu docenili nowy produkt, będący uzupełnieniem naszej oferty wyrobów wysokogatunkowych. Na tej podstawie możemy sądzić, że segment wędlin premium będzie systematycznie się powiększał i w 2010 wzrośnie liczba konsumentów zainteresowanych wędlinami z górnej półki - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wojtek 06-12-2009, 07:18:
Kazda konkurencja otwierająca sklep obok Pamso Kładzie ich niemal ze na kolana przykład w Lodzi zwykły sklepik o nazwie WĘDLINKA.
  • jaromin 04-12-2009, 19:23:
Pewnie!!! co roku rośnie... Ciekawi tylko jak do tych wniosków doszło PAMSO? Ludzie nie wiedzą jak pozytywnaie budować markę i sprzedają te banialuki w portalu. W niedalekiej przeszłości w podobnym tonie wypowiadał się Prezes Nowaka i Pekpolu, więc po co ten chłop klepie to samo/ NIe ma nic nowego do powiedzenia. czasami nie ma człowiek ochoty czytać już wypowiedzi tego typu ludzi.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH