W województwie łódzkim Pamso pokonało Sokołów, Morliny i Krakusa

Jak wykazały badania konsumenckie przeprowadzone na przełomie kwietnia i maja przez łódzką firmę badawczo-doradczą "Monitor - Badania i Rozwój Organizacji" - Pamso okazało się najchętniej kupowaną marką wędlin w województwie łódzkim.
Ponad 43 proc. badanych spontanicznie zadeklarowało, że na ich stołach najczęściej goszczą wędliny z Pabianic, a 68 proc. badanych przyznało się do kupowania wyrobów oznaczonych logo Pamso.
Tym samym, ZM Pamso zdystansowały inne lokalne marki, takie jak: Grot (kupuje ją 40 proc. badanych), Kawiks (18 proc.), Lichawa (12 proc.), Zbyszko (10 proc.). Najpoważniejszymi konkurentami w województwie łódzkim, którzy jednak nie zagrozili popularności Pamso, okazały się marki ogólnopolskie: Sokołów (kupuje ją 67 proc. badanych), Morliny (57 proc.) i Krakus (44 proc.).
Przeprowadzone badanie wykazało, że większość respondentów zaopatruje się w pabianickie wyroby w sieci ponad 30 sklepów firmowych.
Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie mieszkańców woj. łódzkiego.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)