REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes CHMW: Wyspecjalizowane zakłady mięsne są w lepszej sytuacji

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2015, 14:27
Wiceprezes CHMW: Wyspecjalizowane zakłady mięsne są w lepszej sytuacji
(fot. zelaznastudio.pl)

Zakłady, które mają specjalizację w określonej grupie produktowej są w znacznie lepszej kondycji finansowej od pozostałych. Kluczowym kosztem w zakładach mięsnych jest koszt osobowy, więc specjalistyczny park maszynowy jest dzisiaj kluczem do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej i utrzymania rentowności – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Nowicki, wiceprezes ds. handlowych w Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin.

REKLAMA

Ekspert wskazuje, że branża mięsna od zawsze jest bardzo konkurencyjnym środowiskiem. - Dziś jednak obok produktów najwyższej jakości, ważna staje się marka. Dlatego Chrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczęła kampanię wpierającą zbudowanie silnej, konkurencyjnej marki w oparciu o produkty najwyższej jakości. W ciągu najbliższych trzech lat zakładamy duże inwestycje w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu osiągniemy sukces na rynku – podkreśla Marek Nowicki.

Wiceprezes CHMW ocenia, że pomimo rosnącego udziału kanału nowoczesnego w Polsce, w branży wędliniarskiej tradycyjne sklepy czy stoiska z mięsem i wędlinami zawsze będą mieć znaczny udział w rynku. - Klienci maja różne zwyczaje i przyzwyczajenia, które determinują ich sposoby robienia zakupów. Dlatego dobrze inwestować w budowę dystrybucji w różnego typu kanałach – zaznacza.

Firma planuje też rozwój sprzedaży zagranicznej. - Dywersyfikacja eksportu to dobry kierunek budowania sprzedaży. Należy pamiętać o tym, że pozyskiwanie nowych rynków zbytu to długotrwały żmudny proces, obarczony wieloma wymogami, takimi jak: specyficzne wymagania produktowe, dokumentacyjne, często także kulturowe – wymienia Nowicki. - Firmy, które mają świadomość, jakie ryzyko niesie współpraca z jednym wybranym krajem, dawno rozpoczęły starania, by pozyskać alternatywnych partnerów na światowych rynkach. Nasza firma do nich należy – zapewnia nasz rozmówca.

Od samego początku istnienia Chrzanowska Manufaktura Wędlin inwestuje w automatyczne ciągi technologiczne. - Było to podyktowane kilkoma aspektami: zwiększeniem wydajności, gwarancją powtarzalności, oraz bezpieczeństwem produktu. Te cechy pozwalają nam oferować naszym klientom produkt najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie – tłumaczy wiceprezes CHMW.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH