REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Krakowskiego Kredensu: Świadomość marek wędlin wzrośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2015, 14:12
Wiceprezes Krakowskiego Kredensu: Świadomość marek wędlin wzrośnie
(fot. Krakowski Kredens)

Rozwój sprzedaży wędlin paczkowanych wpłynie na zwiększenie rozpoznawalności marek wędlin - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Lewek, wiceprezes firmy Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska.

REKLAMA

Słaba obecnie znajomość marek wędlin wynika z faktu, że w Polsce większość wędlin to produkty sprzedawane na wagę. Ewa Lewek zwraca uwagę, że pomimo ustawowego nakazu oznaczania producenta i składników wędlin na wywieszkach cenowych, wiele sklepów tego nie robi.

- W każdej dziedzinie znajomość marki wśród nabywców dóbr jest cennym aktywem firmy. Dotyczy to także wędlin. Jest szansą dla producentów. Klient „wywołuje” konieczność obecności marki w sklepie, pośrednio także w hurtowniach pojawia się „wywoływana” przez klienta marka - komentuje wiceprezes Krakowskiego Kredensu.

Budowanie marki to konsekwencja w realizacji założonych działań związanych z przyjętą strategią marki. Jeśli dana marka lansuje się jako tania musi dotrzymać tej „obietnicy”. Jeśli marka opiera się na jakości musi wskazać parametry tej jakości i cały czas dbać o dochowanie tego „przyrzeczenia”.

- Koszty inwestycji w umacnianie marki w świadomości klientów zależą  więc od przyjętej misji. Istotnymi elementami kosztów budowania świadomości marki są koszty marketingu i reklamy, ich właściwe rozplanowanie w czasie. W bieżącym roku chcemy przeznaczyć na marketing i reklamę kwotę stanowiącą 3,5  proc. naszych przychodów ze sprzedaży - wskazuje Ewa Lewek.

- W bieżącym roku zaprezentujemy nowy spot reklamowy, który jest spotem budującym pozytywną atmosferę wokół marki i jednocześnie pokazaniem korzyści jakie spotkają klienta w przypadku zainteresowania się jakością naszych produktów. Aktywizujemy środki na aktywność w nowoczesnych mediach, interakcyjne konkursy na Facebooku, reklamy w Internecie, między innymi poprzez AdWords - dodaje.

Zapytana o rozwój sprzedaży wędlin paczkowanych, wiceprezes Krakowskiego Kredensu odpowiada, że wpłynie on na zwiększenie rozpoznawalności marek wędlin, tym bardziej, że tylko duże i średnie firmy produkujące wędliny mogą sobie pozwolić na inwestycje związane z pakowaniem wędlin. - Stąd konkurencja w wędlinach paczkowanych, chodzi tu głównie o wyroby wędliniarskie plastrowane, będzie mniejsza niż przy sprzedaży wędlin na wagę. Proces zmian w przyzwyczajeniach zakupowych konsumentów nie będzie gwałtowny. Będzie jednak postępował - zaznacza ekspertka.

- Sklepy muszą także zacząć „skracać” lady i wprowadzać regały chłodnicze na wędliny paczkowane a to kosztowne inwestycje. Biorąc pod uwagę powyższe rozważania, już dzisiaj warto budować markę - podsumowuje Ewa Lewek.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mik 03-08-2015, 21:42:
A jaka to marka jest krakowski kredens? Skoro wędliny robią wszystkie zaklady produkujące dla dyskontów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH