Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wiceprezes Maktonu: Słabe sklepy mięsne można ratować marką franczyzową

Mamy coraz mniej, coraz gorszych sklepików sprzedających mięso i wędliny. Jeśli chcemy coś im podpowiedzieć, obrażają się - zauważa Piotr Wierzbowski, wiceprezes Centrum Mięsnego Makton.

Wiceprezes Maktonu: Słabe sklepy mięsne można ratować marką franczyzową
Na fot. Piotr Wierzbowski, wiceprezes CM Makton

Autor: pr
Data: 26-01-2011, 17:52

Zdaniem Wierzbowskiego słabe sklepy można ratować wzorcem, np. marką franczyzową, bo to może oznaczać dla firmy niższe koszty. - Ale jest pytanie, czy warto inwestować w kurczący się biznes. Każdy musi sam się nad tym zastanowić, a inwestować trzeba we wszystko bez względu na to, co się wybierze - mówi wiceprezes Maktonu. - W lepszej sytuacji są firmy lokalne, osadzone w terenie, ale w dłuższej perspektywie i to będzie się zmieniać. Dlatego też franczyza może być dobrym środkiem, bo tańszym - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Wierzbowski RSS ALERT    /    Makton RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • aaa730 2011-01-26 18:36:15
    ale wypierdoliłes kulą w płot
  • rodak 2011-01-27 11:33:39
    Prosze nie puszczac w eter tego typu słów bo zniżamy się do poziomu polityków
  • klient 2011-01-27 12:38:58
    słusznie rodak prawi !na portalu widocznie troche chamstwa jest
  • Edytka 2016-06-23 22:33:13
    Ale bym go gryzła :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.194.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.