REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Prime Food: Konsumenci mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2015, 14:52
Wiceprezes Prime Food: Konsumenci mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania
Tomasz Walawko, wiceprezes i dyrektor operacyjny Prime Food ((fot. mat.pras.)

Trend dedykowania produktów bądź linii produktowych konkretnym grupom społecznym lub wiekowym jest coraz bardziej widoczny na rynku. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy z roku na rok mają coraz większą świadomość konsumencką i coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Walawko, wiceprezes i dyrektor operacyjny Prime Food.

REKLAMA

Ekspert wskazuje, że przykładowo produkty dla dzieci powinny być nie tylko bezpieczne i zdrowe, co stanowi odpowiedź na oczekiwania rodziców, ale również przyciągać uwagę najmłodszych konsumentów i zachęcać ich do spróbowania. - Wpływa na to zarówno atrakcyjna szata graficzna danego produktu, jak również jego kształt i smak. Przygotowując w Prime Food produkt skierowany do dzieci, np. parówki, wiemy jakim wyzwaniem jest stworzenie optymalnej receptury i przygotowanie procesu produkcyjnego pod kątem najmłodszych konsumentów. Z obserwacji wiemy, że taki produkt cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów, ponieważ spełnia wszystkie wspomniane wcześniej kryteria - wyjaśnia Tomasz Walawko.

- Aktualne oraz przyszłe trendy w stylu życia będą na pewno obiektem obserwacji producentów żywności. Niższa zawartość tłuszczu, soli, cukru, a także obecność kwasów Omega-3 wśród głównych składników to wartość dodana dla produktów, która sprawi, że będą one coraz częściej wybierane przez konsumentów, kosztem produktów „tradycyjnych” - prognozuje.

W większości sieci handlowych wdrażany jest aktualnie projekt tzw. czystej etykiety (clean label). - Opiera się on na procesie produkcji, w którym składniki są dobierane w maksymalnie naturalnym stopniu i może stanowić podstawę do stworzenia produktów dla praktycznie każdej grupy społecznej, np. kobiet, dzieci czy osób aktywnych fizycznie - wymienia wiceprezes Prime Food.

Podkreśla, że podstawą działalności Prime Food jest idea zdrowego stylu życia. - Kreując nowe produkty, zwracamy uwagę na dobór surowców o najwyższej jakości, jak również wykorzystanie najlepszych receptur. Linia produktów dedykowanych czy produkcja jednego dedykowanego produktu to ciekawe projekty i nie wykluczamy takiego kierunku działań w przyszłości - zaznacza Walawko.

I dodaje: - Angażując się w sport, m.in. triathlon, widzimy też, jak dużą popularnością cieszy się on w naszym kraju. Triathloniści oraz inne grupy sportowców mogą stać się ciekawą grupą docelową dla producentów żywności, którzy myślą o stworzeniu linii produktów dedykowanych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH