Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Wiceprezes Res-Drobu: W tym roku zwiększyliśmy zyski. Będziemy inwestować

Zaplanowany obrót na bieżący rok wynosi 215 mln złotych. Analizując dotychczasowe wyniki jesteśmy w stanie osiągnąć ten pułap. Jest on większy o blisko 65 mln od osiągniętego w 2011 r. - zwraca uwagę w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Bogusław Moskal, wiceprezes Rzeszowskich Zakładów Drobiarskich Res-Drob.

Wiceprezes Res-Drobu: W tym roku zwiększyliśmy zyski. Będziemy inwestować

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 30-11-2012, 12:34
- Jak wypadły wyniki Pana firmy w tym roku?

- Rok 2012 był dla naszej spółki bardzo udany. Zaplanowany obrót na bieżący rok wynosi 215 mln złotych. Analizując dotychczasowe wyniki jesteśmy w stanie osiągnąć ten pułap. Jest on większy o blisko 65 mln od osiągniętego w 2011 r. Zyskowność Res-Drob z roku na rok staje się coraz wyższa, w ubiegłym roku osiągnęliśmy 3 miliony zł zysku, w tym roku prognozujemy powyżej 3,6 mln zł.

- Rozwój przekłada się na inwestycje?

- Wszystkie zaplanowane inwestycje na rok 2012 zostały zrealizowane, dotyczą one głównie wyposażenia naszych hal w nowoczesne linie do pakowania produktów - zarówno poszczególnych elementów, jak filety, skrzydełka czy nogi, jak i całych kurczaków. W 2013 r. też planujemy dalszy rozwój w tym właśnie kierunku, bo jest on w stanie zapewnić wyższe marże i stabilne ceny. Drugim ważnym kierunkiem rozwoju naszej spółki jest zwiększanie mocy produkcyjnych. Planujemy zakup urządzenia, które automatycznie przygotowuje porcje do pakowania o tej samej, dokładnie określonej wadze. Cały czas też inwestujemy również w marketing. W tym roku braliśmy udział w Międzynarodowych Targach Żywności w Paryżu SIAL, a w przyszłym roku będziemy na targach żywności ANUGA w Kolonii i targach IFE w Londynie.

- Jak Pan ocenia sytuację na rynku drobiu?

- Z roku na rok globalne spożycie mięsa z drobiu wzrasta, widać to także wyraźnie na polskim rynku. W ubiegłym roku w Polsce wyprodukowano 1,5 mln ton mięsa drobiowego, w tym roku przewiduje się 1,7 mln ton. Przeciętnie w Polsce spożycie drobiu rośnie o 0,7 kg rocznie, a w tym roku statystyczny Polak zje 27 kg mięsa drobiowego. Rośnie także polski eksport mięsa drobiowego, w tym roku przekroczy miliard euro. W ubiegłym było to 891 mln euro.

- Ta dynamika musi wpływać na Państwa plany biznesowe...

- Idąc za tą tendencją zwiększamy produkcję i staramy się dostarczać jak najwięcej produktów pakowanych i certyfikowanych znakiem najwyższej jakości do sieci handlowych, a także na rynki zagraniczne. Obecnie eksportujemy 30 proc. naszej produkcji.

- Czy w przyszłym roku ceny mięsa drobiowego w sklepach pójdą w górę?

- Bardzo trudno teraz przesądzić czy będą podwyżki i jak duże.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bogusław Moskal RSS ALERT    /    Res-Drob RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    mięso drobiowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Tomek 2012-12-01 20:04:46
    Bodziu gratuluje wyniku!! Zawsze fajnie spojrzeć ze rozwija się Polski producent a nie obcy kapitał:-)
  • Józek 2012-12-01 22:29:05
    czysty PR i nic więcej. W rzeczywistości słaba jakość towaru i żenujący serwis.
  • :))))))) 2014-04-13 23:00:45
    zdjęcia nie wykonano w tej firmie :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.187.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.