Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Superdrobu: Stawiamy na rozwój

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-06-2015, 14:52
Wiceprezes Superdrobu: Stawiamy na rozwój
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes ds. handlu w Grupie SuperDrob (fot. Superdrob)

Dane wskazują, że jako Polacy jemy coraz mniej wędlin. Natomiast optymistyczne jest to, że wśród spadającego spożycia wędlin, wędliny drobiowe utrzymują trend wzrostowy. Liczymy na to, że wielkość sprzedaży wędlin drobiowych będzie rosła z roku na rok - zaznacza w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes ds. handlu w Grupie SuperDrob.

- Jak ocenia Pani nastroje dominujące obecnie w sektorze drobiarskim?

Cały sektor nastawiony jest na rozwój. Jesteśmy zmotywowani tym, że w roku ubiegłym osiągnęliśmy tak dobre wyniki. Patrzymy optymistycznie w przyszłość, aczkolwiek zdajemy sobie sprawę, że każdy przyrost musi być poprzedzony konkretnym działaniem z naszej strony. Wierzymy, że przed naszą branżą jest jeszcze dużo możliwości, szczególnie w eksporcie.

- Czy firmy drobiarskie będą zwiększać skalę inwestycji? 

Nie można zaistnieć na rynku w większym wymiarze, jeżeli się nie inwestuje. Musimy walczyć o to, aby nasz towar był jak najbardziej dopasowany do oczekiwań klienta, które są z roku na rok coraz wyższe. Klienci oczekują nie tylko innowacyjnego produktu, ale również ciekawego sposób pakowania. W SuperDrob, tak jak i w pozostałych firmach, zdajemy sobie sprawę, że działania i aktywność we wszystkich obszarach zarówno innowacyjności, marketingu i technologii są niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dlatego podejmujemy się nowych wyzwań   

- Czy w tym roku spodziewają się Państwo zmian odnośnie spożycia wędlin i przetworów drobiowych?  

Dane wskazują, że jako Polacy jemy coraz mniej wędlin. Natomiast optymistyczne jest to, że wśród spadającego spożycia wędlin, wędliny drobiowe utrzymują trend wzrostowy. Liczymy na to, że wielkość sprzedaży wędlin drobiowych będzie rosła z roku na rok. Mamy nadzieję, że produkty drobiowe będą coraz bardziej atrakcyjnym towarem dla naszych klientów, biorąc pod uwagę ich smak jak również aspekty zdrowotne.

- Czy dostrzega Pani nowe tendencje na tym rynku?

Nie dostrzegamy żadnych tendencji , które były by dla nas zaskoczeniem. Staramy się jak każda branża znaleźć niszę i wyjść naprzeciw klientom. Dlatego chcielibyśmy mocniej zaznaczyć istnienie produktów convenience food, czyli produktów gotowych. Chcemy przekonać klientów do korzystania z produktów gotowych i podkreślać,  że jest to sposób na zaoszczędzenie czasu przy przygotowywaniu pełnowartościowego, ciepłego posiłku.

- Czy krajowy popyt na mięso i wędliny drobiowe pozostanie w kolejnych latach stabilny?

- Nie widzimy zagrożenia dla tendencji wzrostowych. Coraz więcej klientów przekonuje się do chudych mięs i wędlin drobiowych. Jesteśmy zdania, że właśnie to będzie argumentem  napędzającym sprzedaż w najbliższych latach.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Czytelnik 30-06-2015, 08:56:
w europie zachodniej ludzie jedzą coraz mniej mięsa bo mięso jest zagrożeniem dla zdrowia

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH