Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Superdrobu: Świadomość marek wędlin wzrośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2015, 11:41
Wiceprezes Superdrobu: Świadomość marek wędlin wzrośnie
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes ds. handlu w Grupie SuperDrob (fot. mat.pras.)

Wędliny paczkowane przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności marek. Nie obędzie się jednak bez kampanii marketingowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes ds. handlu w Grupie SuperDrob.

- Z badań firmy Regis wynika, że 22 proc. polskich konsumentów nie zna żadnej marki wędlin. To dużo?

22 proc. to prawie jedna czwarta społeczeństwa - zadziwia mnie ten wynik. Może to świadczyć o dokonywaniu zakupu w oparciu o cenę lub przyzwyczajenia. Stwarza podstawę do tworzenia się nowych marek, zdefiniowanych pod konsumentów, którzy z żadną inną jeszcze się nie związali.

Dla SuperDrob oczywista jest potrzeba budowania marki, zdefiniowania siebie jako producenta. Marka to jakość, gwarancja odpowiedzialności i w związku z tym większa dbałość o produkt, pod którym się podpisuję.

- Jakie działania podejmuje Pani firma, żeby zwiększyć świadomość konsumentów odnośnie Państwa marek wędlin?

Przede wszystkim czytelny przekaz na temat jakości i wartości produktu na opakowaniach, informacje konsumenckie na stronie internetowej i poprzez portale społecznościowe, ale i wiele innych bardziej zaawansowanych działań. Chcemy, aby nasze działania były mocno powiązane z budowaniem świadomość konsumenta. 

Budowanie marki ma na celu wyróżnienie się spośród producentów i zwiększenie sprzedaży poprzez zaufanie do marki. Oczywiście oprócz marki na decyzję zakupowa ma wpływ wiele innych czynników. Ważne jest, żeby marka była na tyle silna i wiarygodna, żeby minimalizować wpływ innych czynników. Marka ma nieść za sobą wartości, które są ważne dla konsumenta, a produkty muszą te wartości gwarantować.

- Czy rozwój sprzedaży wędlin paczkowanych wpłynie na zwiększenie rozpoznawalności marek wędlin?

Oczywiście, wędliny paczkowane przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności marek. Nie obędzie się jednak bez kampanii marketingowych. Klient jest coraz bardziej wymagający, coraz częściej bombardowany informacjami a na rynku jest coraz ciaśniej.

- Jak będzie kształtowała się rozpoznawalność wędlin za 5 lat?

Wzrośnie świadomość konsumenta, a wraz z nią świadomość marek. Natomiast decyzje zakupowe podejmowane będą z takich samych pobudek.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH