Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Wiceprezes Wipasz: dyskonty stoją za sukcesem paczkowanego drobiu

Zdaniem Sławomira Kawalca, wiceprezesa Wipaszu, za rosnącą popularnością drobiu paczkowanego stoją sieci dyskontowe.

Wiceprezes Wipasz: dyskonty stoją za sukcesem paczkowanego drobiu
Fot. Shutterstock

- Drób paczkowany to z jednej strony bezpieczeństwo produktu rozumiane jako identyfikowalność producenta czy terminu przydatności do spożycia produktu oraz bezpieczeństwo mikrobiologiczne mięsa. Dużą rolę w popularyzacji tego typu opakowań mają dyskonty, które w swojej ofercie proponują drób paczkowany - mówi Kawalec. 

Jak podkreśla mięso drobiowe od kilkunastu lat jest coraz bardziej popularne w Polsce i na świecie. Ten trend jest zdecydowanie widoczny. Czym zatem kierują się konsumenci sięgając po produkty drobiowe?

- Co do preferencji konsumentów coraz częściej wybierają oni produkty wygodne w przygotowaniu- elementy drobiu zamiast całej tuszki, mięso wstępnie przyprawione gotowe do przygotowania. Oprócz wygody ważne jest bezpieczeństwo produktu stąd popularność opakowań hermetycznych typu MAP - zauważa Sławomir Kawalec, wiceprezes Wipasz. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wipasz RSS ALERT    /    Sławomir Kawalec RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    mięso paczkowane RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • majk 2016-07-15 14:57:57
    No to się gość podlizał dyskontom pewno chce wejść do sieci

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.