Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Wielka Brytania: Sprzedaż jaj spadła o 11 procent

Wykrycie obecności fipronilu na fermach na zachodzie Europy, oprócz strat spowodowanych nakazami i zakazami wydawanymi przez władze weterynaryjne, doprowadziło także do kryzysu zaufania konsumentów wobec branży. Klienci sieci handlowych w Wielkiej Brytanii kupili w sierpniu o niemal 11 i pół procent mniej jaj - informuje Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz.

Wielka Brytania: Sprzedaż jaj spadła o 11 procent
fot. shutterstock

Angielscy eksperci są jednak spokojni. Podkreślają, że pojedyncze dane w żaden sposób nie mogą świadczyć o ukształtowaniu się jakiegokolwiek trendu. Fachowcy zauważają także, że tradycyjnie w sierpniu sprzedaż jaj jest niewysoka. Co interesujące, dokładna analiza danych pokazuje, że za spadek sprzedaży odpowiedzialny jest przede wszystkim segment jaj klatkowych. Oznacza to, że konsumenci brytyjscy bardziej ufali producentom jaj wolnowybiegowych i ekologicznych.

Zgodnie z szacunkami Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz, opartymi o informacje uzyskiwane od producentów, w Polsce sierpień był bardzo dobrym miesiącem jeśli chodzi o sprzedaż jaj. Ewentualne nadwyżki produkcji bardzo szybko znajdowały miejsce w kontraktach eksportowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

jaja RSS ALERT    /    KIPDiP RSS ALERT    /    Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz RSS ALERT    /    Wielka Brytania RSS ALERT    /    rynek jaj w UE RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.