Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wieprzowina QAFP chce podbić serca kobiet

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-10-2013, 11:25

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kolejną, piątą już kampanię promocyjno-informacyjną w ramach promowania systemu QAFP. Akcja finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego rozpoczyna się 1 października.

Celem kampanii „QAFP na obcasach" jest poszerzenie wiedzy kobiet na temat mięsa wieprzowego i wędlin oznaczonych symbolem QAFP, w szczególności zasad ich wytwarzania oraz czynników wpływających na ich jakość, a także umiejętności rozpoznawania walorów takiego mięsa. Kampania prócz działań promocyjnych będzie posiadała także wymiar edukacyjny z zakresu kształtowania dobrych nawyków żywieniowych.

UPEMI w trakcie pokazów kulinarnych odbywających się podczas licznych spotkań z potencjalnymi konsumentami będzie podpowiadać jak wybrać odpowiednie mięso, jak rozpoznać jego jakość i walory smakowe oraz jak prawidłowo zaserwować je np. dzieciom. Specjaliści podzielą się z konsumentami swoją wiedzą i doświadczeniem, podpowiedzą jak smacznie i zdrowo przyrządzić dania z wieprzowiny, zachęcą kobiety do eksperymentowania w zaciszu domowych kuchni z mięsem wieprzowym.

Wszystkie działania promocyjne w kampanii zorientowane są wokół kojarzących się z kobietami datami i świętami tj. dzień babci, dzień matki, czy dzień dziecka. Kampania UPEMI przewiduje szereg imprez, pokazów i spotkań z konsumentami.

Pierwszy inaugurujący całą kampanię event związany jest z jubileuszem jednej z najstarszych organizacji kobiecych działających na terenie naszego kraju nieprzerwanie od 1913 roku. W 2013 roku przypada bowiem jubileusz 100 - lecia Ligi Kobiet Polskich. 19 października w Warszawie odbędzie się ekskluzywna, prestiżowa Gala Wieczorna z okazji tak szacownego jubileuszu organizacji. UPEMI zadba w tym szczególnym dla Ligi dniu o oprawę kulinarną "Gali 100-lecia Ligi Kobiet Polskich", prezentując mięsa i wędliny produkowane w systemie QAFP. Podczas Gali zaplanowane jest ogólne przekazanie informacji o samym Systemie QAFP wsparte działaniami reklamowymi (rozdawanie ulotek).

Cała kampania "QAFP na obcasach" potrwa od 1 października 2013 roku do czerwca 2014 roku i zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, zaś jej realizatorem będzie Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Obecnie znajomość Systemu QAFP kształtuje się na poziomie 8 proc. (według badań Milward Brown przeprowadzonych na zlecenie Agencji Rynku Rolnego). "QAFP na obcasach" to kampania produktowa, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności znaku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH