Współpraca z sieciami handlowymi ratuje producentów mięsa

Firmy mięsne przyznają, że sytuacja w branży jest trudna, a może być jeszcze gorzej. Przyczyną są między innymi spadające pogłowie i drożejący surowiec. Sposobem na kryzys dla mięsnych spółek może być współpraca z sieciami handlowymi - pisze Puls Biznesu.
Jak podaje Puls Biznesu, Po kilku latach nieobecności do sieci handlowych z powrotem wchodzi PKM Duda. Spółka zapowiada także umocnienie swojej pozycji w dystrybucji, ale głównie w tych miastach, w których konkurencja z dużymi sieciami handlowymi nie jest jeszcze silna.
W moc sieci handlowych uwierzyły ZM Henryk Kania. Spółka rozpoczęła w tym roku intensywną współpracę z Biedronką i zapewnia, że negocjuje z kolejnymi sieciami. Spółka ocenia, że receptą na ciężką sytuację branży jest maksymalne zwiększanie przychodów ze sprzedaży. Paweł Sobków, wiceprezes ZM Henryk Kania zwraca uwagę, że wtedy, nawet jeśli ze względu na drożejący surowiec ma się niższą rentowność, to się zarabia - czytamy w Pulsie Biznesu.

KOMENTARZE: (7)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (7)