Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Za nami I edycja Agro Days. Dni Hodowcy 2017 - podsumowanie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-10-2017, 12:50

14 i 15 października w Warszawie odbyła się I edycja Agro Days. Dni Hodowcy 2017. Podczas wydarzenia odbyły się liczne warsztaty i konferencje, a swoją ofertę przedstawiło 76 firm branży hodowlanej z kraju i zagranicy. W spotkaniu wzięło udział ponad 3000 uczestników.

Agro Days. Dni Hodowcy 2017 dla wielu odwiedzających były szansą na poszerzanie wiedzy, udział w praktycznych warsztatach oraz wymianę doświadczeń na temat hodowli bydła, trzody i drobiu. I choć to pierwsza edycja wydarzenia, to już spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony wystawców, ekspertów i, co najważniejsze, hodowców. Spotkanie stworzyło także okazję na nawiązanie cennych relacji biznesowych. Organizatorem wydarzenia była firma De Heus, która od wielu lat angażuje się w wydarzenia wspierające rozwój polskich hodowców.

- Ogromnie cieszy nas wysoka frekwencja. Formuła naszego spotkania wyraźnie pokazała, że hodowcy szukają praktycznej wiedzy. Pod tym względem nic nie zastąpi spotkania na żywo. Mam nadzieję, że Agro Days na stale zapisze się w kalendarzu polskich hodowców, a my wszyscy spotkamy się ponownie na kolejnej edycji – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus Polska.

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy rozmawiali o najważniejszych wyzwaniach branży hodowlanej. Wydarzenie zainaugurowała konferencja pt. "Made in Poland – jak wykreować modę na polskie produkty. Polska żywność - szanse i perspektywy". Udział w debacie wzięli: Łukasz Dominiak – Dyrektor Generalny Krajowej Rady Drobiarstwa, Leszek Hądzlik – Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Michał Koleśnikow – Dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych, Sektorowych i Rynków Rolnych w BGŻ BNP Paribas, Witold Obidziński – Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Pd.-Wsch. w De Heus, Andrzej Romaniuk – Główny Inspektor Inspekcji Jakości Handlowej Produktów Rolno-Spożywczych oraz Witold Strobel – dyrektor generalny Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

W trakcie debaty rozmawiano m.in. o tym, jak postrzegana jest polska żywność w kraju i za granicą. Zdaniem panelistów – rodzime produkty mają wszelkie podstawy do tego, by znakomicie sobie radzić poza Polską. Producenci oferują bowiem bardzo dobrą jakość w konkurencyjnej cenie. Aby rozwijać się dalej, konieczne jest wypracowanie wyraźnej strategii i marki parasolowej. Równie ważne jest kształtowanie wewnętrznego popytu na polską żywność. W tym celu należy stworzyć narzędzia, które pozwolą łatwo odróżnić polskie produkty od zagranicznych. Podczas dyskusji poruszono także zagadnienia związane z zakazem stosowania pasz pochodzących z roślin modyfikowanych genetycznie oraz z przyszłością polskich gospodarstw. Debacie towarzyszyła prezentacja najważniejszych wniosków z badania przeprowadzonego wśród polskich konsumentów przez firmę De Heus.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH