Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Za nami I edycja Agro Days. Dni Hodowcy 2017 - podsumowanie

14 i 15 października w Warszawie odbyła się I edycja Agro Days. Dni Hodowcy 2017. Podczas wydarzenia odbyły się liczne warsztaty i konferencje, a swoją ofertę przedstawiło 76 firm branży hodowlanej z kraju i zagranicy. W spotkaniu wzięło udział ponad 3000 uczestników.

Agro Days. Dni Hodowcy 2017 dla wielu odwiedzających były szansą na poszerzanie wiedzy, udział w praktycznych warsztatach oraz wymianę doświadczeń na temat hodowli bydła, trzody i drobiu. I choć to pierwsza edycja wydarzenia, to już spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony wystawców, ekspertów i, co najważniejsze, hodowców. Spotkanie stworzyło także okazję na nawiązanie cennych relacji biznesowych. Organizatorem wydarzenia była firma De Heus, która od wielu lat angażuje się w wydarzenia wspierające rozwój polskich hodowców.

- Ogromnie cieszy nas wysoka frekwencja. Formuła naszego spotkania wyraźnie pokazała, że hodowcy szukają praktycznej wiedzy. Pod tym względem nic nie zastąpi spotkania na żywo. Mam nadzieję, że Agro Days na stale zapisze się w kalendarzu polskich hodowców, a my wszyscy spotkamy się ponownie na kolejnej edycji – mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus Polska.

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy rozmawiali o najważniejszych wyzwaniach branży hodowlanej. Wydarzenie zainaugurowała konferencja pt. "Made in Poland – jak wykreować modę na polskie produkty. Polska żywność - szanse i perspektywy". Udział w debacie wzięli: Łukasz Dominiak – Dyrektor Generalny Krajowej Rady Drobiarstwa, Leszek Hądzlik – Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Michał Koleśnikow – Dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych, Sektorowych i Rynków Rolnych w BGŻ BNP Paribas, Witold Obidziński – Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Pd.-Wsch. w De Heus, Andrzej Romaniuk – Główny Inspektor Inspekcji Jakości Handlowej Produktów Rolno-Spożywczych oraz Witold Strobel – dyrektor generalny Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

W trakcie debaty rozmawiano m.in. o tym, jak postrzegana jest polska żywność w kraju i za granicą. Zdaniem panelistów – rodzime produkty mają wszelkie podstawy do tego, by znakomicie sobie radzić poza Polską. Producenci oferują bowiem bardzo dobrą jakość w konkurencyjnej cenie. Aby rozwijać się dalej, konieczne jest wypracowanie wyraźnej strategii i marki parasolowej. Równie ważne jest kształtowanie wewnętrznego popytu na polską żywność. W tym celu należy stworzyć narzędzia, które pozwolą łatwo odróżnić polskie produkty od zagranicznych. Podczas dyskusji poruszono także zagadnienia związane z zakazem stosowania pasz pochodzących z roślin modyfikowanych genetycznie oraz z przyszłością polskich gospodarstw. Debacie towarzyszyła prezentacja najważniejszych wniosków z badania przeprowadzonego wśród polskich konsumentów przez firmę De Heus.

więcej informacji:

Agro Days RSS ALERT    /    Witold Obidziński RSS ALERT    /    De Heus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.13.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.